Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missnynke schreef:Breitling en BiancUgo, ik vind jullie er op de fotos absoluut niet zwaar uitzien, BiancUgo; je rijjasje is vrij strak, een maat groter zou wel mooier staan.
Anoeska schreef:Ik heb wel eens geschreven bij een jurylid. Toen er een stevige ruiter (en dan bedoel ik ook echt stevig) binnenkwam, zei ze meteen. Dit kan echt niet. Deze combinatie mag geen winstpunt halen. En dat vond ik zo flauw! Het plaatje zag er ook niet echt mooi uit, maar om dan van tevoren al te zeggen dat het niet WP-waardig is...
Ik wens jullie heel veel succes in je wedstrijdcarrieres, en hopelijk komen jullie nooit zulke stomme, onrechtvaardige juryleden tegen.
Needje schreef:
Het nadeel is alleen dat dressuur tegenwoordig voor een groot deel beoordeeld wordt "op t plaatje". Is niet eerlijk, maar t gebeurd helaas wel. Maar laat dat je er niet van weerhouden om te starten. Er zijn genoeg eerlijke jury's.
lysuma schreef:Wie zegt dat wat steviger, dik niet samen gaat met schoonheid???
Het kan hele mooie plaatjes opleveren.
daffodil schreef:Wel lachen dit, want doordat die merrie zo gruwelijk dik is, valt het echt niet op wie er op zit hoor!!!! Overigens vind ik jullie ook een prima setje, maar nogmaals, t zou mij echt niet uitmaken of het voor het "zicht" niet zo denderend is, als jij gelukkig met je paard/pony bent,
wie is een ander dan om erover te oordelen dat het geen gezicht is.........
komma schreef:Goh CGJ12, wat een vriendelijke reactie. Bespeur ik hier iets van discriminatie?
CGJ12 schreef:komma schreef:Goh CGJ12, wat een vriendelijke reactie. Bespeur ik hier iets van discriminatie?
Nee.
Ik neem géén standpunt in, maar verzoek mensen wél om dit topic vanuit verschillend perspectief te lezen.
Ik laat mensen alle vrijheid om (hoe dik/zwaar/vet ook) wedstrijden te rijden.
Ik laat alle mensen vrij om dat een mooi gezicht te vinden.
Maar ik weiger me een mening te laten opleggen dat ik het óók mooi moet gaan vinden..........
CGJ12 schreef:komma schreef:Goh CGJ12, wat een vriendelijke reactie. Bespeur ik hier iets van discriminatie?
Nee.
Ik neem géén standpunt in, maar verzoek mensen wél om dit topic vanuit verschillend perspectief te lezen.
Ik laat mensen alle vrijheid om (hoe dik/zwaar/vet ook) wedstrijden te rijden.
Ik laat alle mensen vrij om dat een mooi gezicht te vinden.
Maar ik weiger me een mening te laten opleggen dat ik het óók mooi moet gaan vinden..........