Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Ik had daar zooo graag mee gedaan, maar ben altijd te laat met opgeven. K bedoel dat er ik altijd weer te laat achterkom dat Varsseveld weer isHet vraagprogramma wordt niet meer naar onze vereniging toegestuurd....
pasha, ik heb stage gelopen in Lichtenvoorde, bij psc Lichtenvoorde! Ken je vast wel of niet?
rowo schreef:Ik had daar zooo graag mee gedaan, maar ben altijd te laat met opgeven. K bedoel dat er ik altijd weer te laat achterkom dat Varsseveld weer isHet vraagprogramma wordt niet meer naar onze vereniging toegestuurd....
pasha, ik heb stage gelopen in Lichtenvoorde, bij psc Lichtenvoorde! Ken je vast wel of niet?
Citaat:rowo schreef:
Ik had daar zooo graag mee gedaan, maar ben altijd te laat met opgeven. K bedoel dat er ik altijd weer te laat achterkom dat Varsseveld weer is Het vraagprogramma wordt niet meer naar onze vereniging toegestuurd....
Heey plaatsgenoot!! haha, weet alleen niet wie je bent. Ik moet 14.03 en vlak daarna nog een keer....
vincentlover schreef:Zo te horen wordt het erg gezellig in Varsseveld!
Chalotje en Pascha komen jullie uit Lichtenvoorde?
Ik kom uit bredevoort, maar dan buitenaf, meer in de richting van Lichtenvoorde.
En iedereen succes natuurlijk zaterdag !!
ladyenpippi schreef:secetariaat belde net op en die vroeg of ik in een open ring wou rijden (Z2) ze kwamen jury's te kort en ze zaten in tijd nood dus moest er een ring bij worden gemaakt. dus ze hebben ook denk ik hekjes te kort. Nou het zou mij benieuwe hoe het zaterdag gaat
Pascha schreef:Ach, Remy vond zichzelf ook een stuntel, als dat stuntelen is, dan stuntel ik ook graag!!
Ik vond het er goed uitzien toen hoor, je reed toch je kur voor het eerst?
In varsseveld zijn ze al druk aan het opbouwen, staat al lekker vol daar!
Emaartje schreef:hoelaat begint de cross op zondag wie weet dat? en wat kost de entree..gr emaartje
Shanna16 schreef:ladyenpippi schreef:secetariaat belde net op en die vroeg of ik in een open ring wou rijden (Z2) ze kwamen jury's te kort en ze zaten in tijd nood dus moest er een ring bij worden gemaakt. dus ze hebben ook denk ik hekjes te kort. Nou het zou mij benieuwe hoe het zaterdag gaat
Hehe, daar heb je geen problemen mee? Gelukkig maar!
Ik zo heel droog tegen Greta (is nl. mijn vereniging) "Z ruiters worden van verwacht dat ze kunnen sturen toch?! Dus zolang ik de bordjes maar goed kan zien, mag je me zelfs in de rimboe zetten"
Citaat:
Dressuur
B:
13.56
Ring 14
[***]
Narrator @ bokt
14.44
Ring 11
[***]
Narrator @ bokt
L1: