Ik heb net gereden was 3e geworden met 156.
Mooi ring hoor, alleen jammer dat de pony's naar buiten kunnen kijken, mijne was daardoor erg afgeleid.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sydney2005 schreef:Ja dat mocht ook wel dat ze deuren open zetten, anders wordt het daar bloedheet in die hal! Ik ga om 8 uur heen...
Sydney2005 schreef:Dan hebben wij elkaar vast ook gezien, ken je alleen niet haha! Waar stond je te kijken tijdens karin's proef?? Ik stond meteen links van de bak ingang en had blauw gestreept shirtje aan...
Karin hoeveel punten had je???
KarinvdM schreef:We hadden 184 punten. We waren gedeeld 3e, er waren 3 prijzen. Door de ex-aequo regeling moest er eentje afvallen. En dat was ik, zoals gewoonlijk.![]()
Ik was tevreden. Er zijn nog veel punten die beter moeten, maar dit was pas onze tweede keer in het Z2.
Toen ik naar huis wilde gaan starte mijn auto niet, de accu was leeg.
Gelukkig hebben CGJ en Gerrie me geholpen.Waarvoor nogmaals mijn dank!
love_sander schreef:neeik niet.
Waarom zijn jullie vandaag niet heen?
suepergirl schreef:Niemand mij gespot??
suepergirl schreef:love_sander schreef:neeik niet.
Waarom zijn jullie vandaag niet heen?
Uhm.... was gisteravond niet al te vroeg. (of juist wel)![]()
haha... tis wat.
love_sander schreef:Oh. Oke![]()
Me instuctrice had gisteren in de Z2 171 punten en vandaag 160
Ze ging knallen; iets teveel van het goede
Sydney2005 schreef:love_sander schreef:Oh. Oke![]()
Wie is jouw instructrice als ik vragen mag??
Vanmorgen was mijn instructrice 1e in de Z2 met 192 met haar eigen paard, gister had ze met die van me buren 167, dat was wel terecht, ging niet zo goed.
mschuring schreef:Hoi
ik had 159 punten in de B
ik vond voor onze 1e indoor het best goed gaan ze vond het wel heel intresant om lekker door die deuren naar buiten te kijken dus moest iedere keer weer haar aandacht vragen ha ha .
en bij de m vond ze het maar niets al die mensen die keken en ze keek ook naar die stallen ha ha.
maar ik ben weer dik tevreden.
love_sander schreef:Oh. Oke![]()
Vanmorgen was mijn instructrice 1e in de Z2 met 192 met haar eigen paard, gister had ze met die van me buren 167, dat was wel terecht, ging niet zo goed.
Sandra de Ruiter.
Gerrie schreef:love_sander schreef:Oh. Oke![]()
Sandra de Ruiter.
Lees ik het nu goed?
Sandra geeft jou les en ging nog sneller door de proef dan zaterdagavond??
love_sander schreef:
mschuring schreef:love_sander schreef:
Ik heb dan tegelijk met jou ingereden, ik was een-naar-laatste van de BDE ponys, en heb al met velen B paarden ingereden.