CGJ12 schreef:......... ik ben te eerlijk.........
stakker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:......... ik ben te eerlijk.........
Bettine schreef:Heb de site nog niet bekeken, maar vond de brief erg onprofessioneel overkomen.
Vooral hoe 'ie ondertekend was:
Namens Paardensporttotaal,
Margriet.
Margriet wie?!
Aaf schreef:Wat een aparte reacties, maar goed.
Fitzroy schreef:Moet je ook niet eerst zeggen dat je de site onprofessioneel vindt
Aaf leest alles(of moet ik Margriet zeggen
)
Aaf schreef:Wat een aparte reacties, maar goed.
Waarschijnlijk accepteert ie het wachtwoord niet omdat er een I (hoofdletter I) of een l (kleine L) in staat. Het verschil is niet goed te zien.
Dit was bij mij in ieder geval het geval, en was de reden dat ik in eerste instantie een mail heb verstuurd.
Doe ermee wat je wilt.
Bettine schreef:Ja klopt, die staan erin, maar ik heb ook daarmee alle mogelijke combinaties al geprobeerd (kleine/grote letters L/I, wisselend L/I ingetikt, ook weer groot en klein, maar hij pakt niks.
Omdat ik toch ook wel wat nieuwsgierig ben naar die site nu, zal ik toch maar eens gaan mailen
memiro schreef:ze vroegen mij de rubriek te jureren waar ik mij zelf al voor had opgegeven, dus maar even na gevraagd of ik wel op de startlijst stond, hadden ze niet gezien. Helaas nog even verder bellen dus.
Aaf schreef:...verenigingen kunnen aangeven voor welke datum ze welke official zoeken. Ze krijgen hierna een lijst van alle beschikbare officials, dus de officials die nog niets in de agenda hebben staan.
Hierna kunnen ze gaan bellen, ...