Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knightloekie schreef:Alles was opgeteld en kwam de jury op 156 punten uit en had toen mijn laatste gereden onderdeel in 1 punt minder veranderd.
DebbieY schreef:dat kunnen en mogen ze niet hoor.. als jij bezig ben nemt wijken ik noem maar een voorbeeld.. het gaat super netjes.. je krijgt een 7.. en op t laatste stuk loopte gewoon `schuin weg.. kunnen ze dat veradneren naar een 6.. ze doen egt niet van ooh ze heeft 156 jaa is t niet waard dus trekken we er een punt vanaf.. dat doen ze egt niet.. dus als t eerst vet entjes gaat en op t laatst een foutje trekken ze er 1 af..
eefje_rudmer schreef:
maar aan het einde komen ze dan op 156 en dan denken ze hmmz die heeft geen winst verdiend, doe maar ergens een puntje eraf...
xUbenterx schreef:ik heb dit ook gehad,
Had ik voor mn gevoel niet super gereden, kreeg ik 163 pnt, en mn 2e proef, had ik super gereden, vond ik, had ik eigenlijk 156 pnt, maar omdat mn paard er top uitzag, konden me ze mij geen 5geven voor de verzorging, dus hadden ze mij voor mn hulpen een 4gegeven!! en een 7 voor mn verzorging! D'r had iemand geschreven, die ik kende en die zei, dat de jury had gesegt, dat ik geen wp waar was, dus maar een 4kreeg, dan baal je egt!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
uitslag: 155pnt!!!!