Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renske20 schreef:denk dat het ook per paard verschilt, en omdat de mijne een blessure aan rug/bekken heeft gehad merk ik nog beter dat doorzitten terwijl hij zich strak houd in zn rug niet echt goed is, gaat ie meteen achter korter lopen
ach voor degene die het wijken en lichtrijden niet fijn vinden, het is maar 5 meter en na 10 wp ben je er vanaf
ShannaY schreef:Zo zou ik toch echt mijn punten niet willen binnen halen.
Je paard moet gewoon luisteren naar je beenhulp, wijkt hij niet als je lichtrijd, zegt dat iets over je hulpen. Niet over je paard.
oosterhoff schreef:ja precies
dus je vind het dus hetzelfde als tussen C en H in galop. Ofwel zelf bepalen waar als het maar 5 meter is.
oosterhoff schreef:'t is leuk om hogerop te komen maar als je vervolgens op een ander niveau strand heeft het geen enkele zin. Hooguit voor een jaar of 2 (als je regelmatig op wedstrijd gaat) En ik neem aan dat elke wedstrijdruiter toch wel langer dan 2 jaar wil meedoen.
oosterhoff schreef:'t is leuk om hogerop te komen maar als je vervolgens op een ander niveau strand heeft het geen enkele zin. Hooguit voor een jaar of 2 (als je regelmatig op wedstrijd gaat) En ik neem aan dat elke wedstrijdruiter toch wel langer dan 2 jaar wil meedoen.
Citaat:En wat is de B of de L1 nou.. Dat zou elk paard moeten kunnen lopen ook al zijn ze niet super aan de hulpen..