Hihi zo heeft ieder het zijne !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hihi zo heeft ieder het zijne !!
Renske20 schreef:denk dat het ook per paard verschilt, en omdat de mijne een blessure aan rug/bekken heeft gehad merk ik nog beter dat doorzitten terwijl hij zich strak houd in zn rug niet echt goed is, gaat ie meteen achter korter lopen
ach voor degene die het wijken en lichtrijden niet fijn vinden, het is maar 5 meter en na 10 wp ben je er vanaf
Heb nog nooit een 6 gehad.. altijd een 4 of een 5.. Op links had ik wel een 4, maar ze ging toen nog niet echt
toch wel grappig dat ze daar niet naar kijken...
Maar heb laatst geschreven en toen keek de jury idd alleen naar het beenwerk...
Maar nee ik durf het niet.. Ik hoef nog maar 1 puntje zul je niet zien dat er bij mij wel naar gekeken wordt en ik 155 punten krijg

.ShannaY schreef:Zo zou ik toch echt mijn punten niet willen binnen halen.
Je paard moet gewoon luisteren naar je beenhulp, wijkt hij niet als je lichtrijd, zegt dat iets over je hulpen. Niet over je paard.

oosterhoff schreef:ja precies
dus je vind het dus hetzelfde als tussen C en H in galop. Ofwel zelf bepalen waar als het maar 5 meter is.
!! maar over het zelf bepalen waar je de overgang rijdt, dat wordt vanaf april 2006 juist gevraagd.. Je mag bijv. op de hele lange zijde je overgang voorbereiden
en ik moet zeggen dat het voor mij in het begin dus wel handig was geweest..
Aangezien ik 3 bordjes later pas de galopknop had gevonden en die weer 12 bordjes te laat wist uit te zetten
oosterhoff schreef:'t is leuk om hogerop te komen maar als je vervolgens op een ander niveau strand heeft het geen enkele zin. Hooguit voor een jaar of 2 (als je regelmatig op wedstrijd gaat) En ik neem aan dat elke wedstrijdruiter toch wel langer dan 2 jaar wil meedoen.
Maar ik wil onder normale omstandigheden niet langer dan 1 jaar in 1 niveau zitten....
denk ik
dat zou ik tenminste wel doen.. Dat ik weer op het niveau zou rijden en zeker van mezelf ben dat ik weer punten zou kunnen rijden
oosterhoff schreef:'t is leuk om hogerop te komen maar als je vervolgens op een ander niveau strand heeft het geen enkele zin. Hooguit voor een jaar of 2 (als je regelmatig op wedstrijd gaat) En ik neem aan dat elke wedstrijdruiter toch wel langer dan 2 jaar wil meedoen.
Ik had voor het wijken en middengalop hele goede cijfers, maar had de rest niet netjes gereden.. Maar dat is voor mij toch een bevestiging dat ik klaar ben voor de L1 (heb nu inmiddels 7 winstpunten..) Mijn pony is niet echt goed aan de hulpen omdat ze zo'n 9 jaar manegepony is geweest dus daar ben ik nu wel mee bezig en ze reageert ook steeds beter!Citaat:En wat is de B of de L1 nou.. Dat zou elk paard moeten kunnen lopen ook al zijn ze niet super aan de hulpen..