Power and Paint blijft in NL!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hoipiepeloii

Re: Power and Paint blijft in NL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 22:53

PaysBas schreef:
Kan het ff niet meer volgen... maar waarom rijdt Marrigje
niet meer op P&P (te groot ofzo).
Van Mara begrijp ik de overstap wel maar ben zelf de tussen
liggende stap van Marrigje naar Mara kwijt

Marrigje werd vorig jaar 16 en heeft toen de overstap naar de paarden gemaakt. Toen is Mara hem gaan rijden voor een jaartje en nu zal zij ook de overstap maken en komt Power dus tot Angela's beschikking.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 12:11

Misschien komt Mara zelf nog een reactie geven hier op Bokt.
Moet een bijzonder jaar voor haar geweest zijn met zo'n superpony!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 12:38

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat de nu "de huur per jaar" van Power and Paint is. En dan compleet met begeleiding door DVB..........

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 12:45

Ik ben blij dat zo'n pony aan een relatief onbekende gegeven wordt. Meisje zal in de ogen van DVB die kans wel verdienen.

Reken maar dat er heel wat aankomende ruitertjes balen van de keuze van v Baalen! Die zagen zichzelf al het A kader binnenrijden.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 12:50

amondi schreef:
Ik ben blij dat zo'n pony aan een relatief onbekende gegeven wordt.
Meisje zal in de ogen van DVB die kans wel verdienen.

Reken maar dat er heel wat aankomende ruitertjes balen van de keuze van v Baalen! Die zagen zichzelf al het A kader binnenrijden.

Oh, vast en zeker.
Maar DVB laat zich niet alléén leiden door dat argument.........

Ik denk trouwens niet dat zoveel aankomende ruitertjes zullen balen.......... Eerder hun ouders.........

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 13:14

Ja, ik vind het ook leuk dat ie naar een 'onbekende' in de paardensport is gegaan. Ik dacht zelf dat ie naar lotte janssen of maria van den dungen zou gaan. Ik hoop dat het klikt tussen die 2, das ook heel belangrijk

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:38

Angela, ik wens je ontzettend veel succes met Power! Je verdient het echt, en geniet er van, want het is gewoon een hele gave kans die je krijgt!

Ik ben ook super blij dat ik een jaar de kans heb gekregen om Power te mogen rijden; en het was gewoon geweldig! Ik heb hele mooie dingen meegemaakt, ook mindere dingen natuurlijk, maar ja, wat zou de sport zijn zonder?!.. Ook.Heel veel geleerd en plezier gehad...en nu gun ik Angela met heel mijn hart precies dat zelfde!

xxx

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:52

Powerlover schreef:
Angela, ik wens je ontzettend veel succes met Power! Je verdient het echt, en geniet er van, want het is gewoon een hele gave kans die je krijgt!

Ik ben ook super blij dat ik een jaar de kans heb gekregen om Power te mogen rijden; en het was gewoon geweldig! Ik heb hele mooie dingen meegemaakt, ook mindere dingen natuurlijk, maar ja, wat zou de sport zijn zonder?!.. Ook.Heel veel geleerd en plezier gehad...en nu gun ik Angela met heel mijn hart precies dat zelfde!

xxx

lieve mara..... ik vind dat je het een super stukje van je is.. natuurlijk is het moeilijk,, maar je hebt een top jaar gehad.. we hebben samen veel gezellige dingen mee gemaakt,, natuurlijk nie alles .. maar veel gezelligheid,, nu gaan we het proberen bij de paarden er heel veel van te maken..!! ik wens hierbij ook angela heel veel succes met power.. en natuurlijk blijven we mara nog een tijd zien bij power.. om te helpe.. want in een jaar leer jeje pony goed kennen .. Dikke kus Inge

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:05

Suc6 meiden! Enne, veel gezondheid met je beesten. Want voor je het weet is het over. Dat heb ik vandaag van dichtbij meegemaakt.

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:32

Barbara_m schreef:
Suc6 meiden! Enne, veel gezondheid met je beesten. Want voor je het weet is het over. Dat heb ik vandaag van dichtbij meegemaakt.

Ik ook nog(paar weken geleden dood paard, koliek). Dus neem het ervan zolang het kan en maak er iets moois van met Power, ik gun het je van harte.

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 12:24

Angela verdient het echt; gewoon een hardwerkend meisje met onzettend veel liefde voor de beestjes en onzettend veel humor (he ang haha)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 12:44

@powerlover: hoezo rij je de Nederlandse niet??

Iig voor beide dames veeeel succes, en het zal allemaal wel lukken (ik ben iig op een leuke manier errug jaloers!) Heb P&P voor het eerst op de zuidhollandse gezien en goed kunnen bekijken met de parade..... heerlijk beest!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 13:02

Toffe reactie van je Mara, kan me er helemaal in vinden. Jij hebt er waarschijnlijk ook veel van geleerd (en genoten, haha) en kan nu ook weer verder met Sinatra. Heel veel succes ermee en houd me een beetje op de hoogte via msn

Angela (leest die hier ook?) wil ik ook heel veel succes toewensen, ze gaat ongetwijfeld een supertijd tegemoet!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 13:21

Gelukkig dat ie blijft zeg, zo kunnen we hem blijven zien! Succes Angela!

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 14:51

Michelle77 schreef:
@powerlover: hoezo rij je de Nederlandse niet??

Iig voor beide dames veeeel succes, en het zal allemaal wel lukken (ik ben iig op een leuke manier errug jaloers!) Heb P&P voor het eerst op de zuidhollandse gezien en goed kunnen bekijken met de parade..... heerlijk beest!

ja, ik moest natuurlijk kiezen wanneer ik zou stoppen..en toen heb k gekozen voor na de Rabo Trophy! Nu kan Angela zich mooi gaan voorbereiden op het wedstrijdseizoen want ja; je moet tog een keertje stoppen he!

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 15:00

Powerlover schreef:

ja, ik moest natuurlijk kiezen wanneer ik zou stoppen..en toen heb k gekozen voor na de Rabo Trophy! Nu kan Angela zich mooi gaan voorbereiden op het wedstrijdseizoen want ja; je moet tog een keertje stoppen he!

Jammer, ik had net een heleboel batterijen voor mijn camera gekocht zodat ik van iedereen foto's kon maken Had power ook erg graag voor de lens gehad.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 16:03

nou gelukkig dat ik dan in heerjansdam wat foto's had gemaakt! je was tegelijk aan het losrijden met het meisje dat op mijn oude wedstrijd ponytje rijdt. zij is kamp L2 c pony geworden. tijdens het instappen voor de parade vroeg je nog aan haar hoe het gegaan was en dat het losrijden er erg netjes uitzag. we vonden het helemaal super dat je dat zei!

succes met je paarden carriere, ik zal je dan vast wel tegenkomen met kampioenschappen! (heb je niet toevallig een foto van je paard? ben wel nieuwsgierig!)

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:51

Is dit 'm ?
Die heb ik gefotografeerd in Eindhoven, wat een geweldige pony.

Afbeelding

Afbeelding

Op de onderstaande link kun je de verdere foto's van hem en natuurlijk ook van de andere deelnemers zien.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 18:30

yep, that's him, the one and only Power and Paint!!!

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 18:33

Ahh wel leuk dat ie hier blijft.. Ik heb vandaag nog tegen angela Krooswijk moeten rijden

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 18:34

Powertjuh!! De leukste pony van NL!

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 21:13

Ik vond het ook zo jammer dat hij niet meedeed, ik dacht dat hij dus wel meedeed, en zat keurig klaar op de tribune, maar er kwam geen P&P, en ik balen!!!!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 00:26

echt super leuk dat Power & Paint in Nederland blijft!
Angela, heel veel suc6 en plezier met Power!
en Mara, leuk dat je op een geweldig jaar kan terugkijken en het angela ook echt gunt!

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 09:05

helemaal top!!
zet hemop!! angela!!

en volgensmij gaat dat helemaal goed kome!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 13:15

Woo Mara, wat een mooi onderschrift! Ik krijg er kippenvel van!