Leuke reactie van de jury

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VLC

Re: Leuke reactie van de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 17:21

wat leuk! Had ik afgelopen zaterdag ook. Ik ga altijd nog even naar de juryauto met mn paard om te bedanken. Deed ze haar raampje open en zei: 'Zo hoor je een proef te rijden, je bent de eerste die er netjes op zit, en die ook nog ns netjes op de letter rijd! Echt super gereden proef!' Ik was de laatste starter, dus was helemaal gelukkig. Bij de prijsuitrijking: 183 punten!!! Had ook gelijk de dagprijs vanwege de hoogste punten van ong 50 starters :D. Van zulke jurys word ik helemaal blij!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 17:30

leuk!! !! had ik dus ook een keer : ik naar de jury,! jury: ik geef eigenlijk nooit commentaar.. maar deze proef die ging wel erg lekker of niet dan? ik zo : euh ja zegt de jury: zeg maar gewoon JA jury: Ook mooie pony zeg!

punten 185 ik schrok me rot

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 22:09

rooievos2 schreef:
hoi melodie, volgens mij ben ik de jury van de tweede proef. ter apel toch???? Je dochter heeft idd super gereden, wou dat ik meer van die combinaties in de ring kreeg. Die pony is helemaal geweldig.had verwacht dat ze in de eerste proef wel meer punten had gehad.
Als ze zo door gaat kunnen we nog heel wat van haar verwachten.
GEFELICITEERD

Ja, het was inderdaad in Ter Apel. Van mij mogen er meer jury's zijn zoals jij. Zo op zijn tijd een leuke opmerking werkt zeer motiverend, helemaal bij kinderen. Mijn dochter besteedt zeer veel tijd aan haar pony's en dan is het leuk als je positieve reacties krijgt.