Heb de startlijsten vandaag ook over de post binnen gekregen (en parkeerkaarten en toegangskaarten enzo ) Moet met Joop rijden om ongeveer kwart voor 1/1 uur zondag (als ik het goed heb uitgerekend)
Jaaa, ik ben er op vrijdag! Moet om 14 uur starten met Reedhill's Easter Boy (hoewel ik zit te twijfelen om de eigenaar niet te laten rijden, de vorige keer sloeg hij regelmatig en heeft 2 keer over de burrie geslagen ), om 16 uur rijdt de eigenaar Reedhills' Dancing Queen en sta ik in mijn witte pakkie, om 19:20 geloof ik damesnummer, als ik de ring uitkom direct overstappen op een tweespan voor een show om 19:30, en om 21:00 mag ik nog met Reedhill's Mister Michael in de ereklasse starten. Deze pony start ik trouwens ook in het damesnummer. En ja, ik heb er zin in!
Ben je al zenuwachtig bettine? Heb je beetje goed kunnen oefenen?
Vandaag gaat de bodem erin dus het begint nu echt wat te lijken in die grote hallen. Kan waarschijnlijk je kur niet bekijken aangezien het rond die tijd spitsuur is bij de poort (als het goed is tenminste) Vind het wel jammer maar zal vanaf buiten voor je duimen!!
Neuh zenuwachtig niet echt, maar dat ben ik niet zo snel Heb er wel zin in! Ben in ieder geval hard aan het oefenen geslagen deze week! Heb hier thuis maar een ring in de wei uitgezet om de kür te oefenen, de 20x60 hal op de manege is helaas nog niet klaar..
Op zondag weet ik het niet, op vrijdag en zeker op zaterdag is het altijd behoorlijk druk. Heb vanmiddag ook de eerste voorbereidingen maar getroffen, mijn dameskar onder precies een jaar stof uitgehaald. Heel het jaar niet met die kar gereden (zou opgeknapt worden, is nog niet gedaan ) en de laatste keer dat i gebruikt was is de UPD 2004 geweest. Maar hij ziet er weer picobello uit, op de lakschade na dan. Morgen nog 3 pony's wassen en invlechten, en het koper van het tuig nog poetsen. Vooral dat laatste heb ik helemaal geen zin in!
Ik ga wel! vrijdag en zondag, maar 'margo' wat is die dinner show? ik heb daar helemaal niets over gezien in de folder. Ik dacht dat he alle dagen 'open tribune' was...Want ik wil joop (en alle andere) natuurlijk wel zien he! Oeh en ik ga paardespulletjes shoppen voor zover mijn bankrekening dat toelaat
Valt wel mee, het wassen van 3 pony's heb ik in 3 kwartier gedaan (ja, ik word steeds sneller, zeker als het donker wordt) en het invlechten is ook niet zoveel werk. Morgen moeten de vlechtjes nog wel opgeknot worden trouwens. En het koper was gelukkig al gepoetst toen ik aan kwam bij de stal.
Ja, en dan morgen, 5 keer in de ring! Gelukkig rijdt de eigenaar zelf ons jonge hengstje in de competitie, ik zag het even niet meer zo zitten na de laatste wedstrijd. Hij gaf iets teveel "tikkies terug". Verder rijdt de eigenaar nog de merrie in de merrierubriek, en rijd ik de ruin in het damesnummer en in de ereklasse. Na het damesnummer moet ik meteen nog mee een show in, wordt dus direct nog van de ene op de andere kar stappen. Ik lijk wel een prof. Maar ik heb er zin in!