Indoor wedstrijden Friesland met 2 binnenmaneges

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gjilke

Re: Indoor wedstrijden Friesland met 2 binnenmaneges

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:41

Nynke, niet overdrijven Hij is klein. Vooral voor paarden. Maar ik ga er wel altijd heen, omdat het allemaal zo goed geregeld is

NaDiNeLoVe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:55

Heeg niet.. heeft wel een goede buitenbak..,, die niet onder water staat ofzo

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 20:01

Is er nog steeds ruimte voor L1/L2 Gjilke? Moet even mijn vervoer checken, maar anders is het wel een idee!

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:25

Wij hebben ook 2 binnenbakken losrijden 20x40 en wedstrijdring ook 20x40 in een bak van 25x50. We hebben ook vaak ruiters uit Friesland en Kampen is van daaruit via Joure/Emmeloord ook goed te bereiken!

We hebben 16/17 september wedstrijd... LI/LII zitten al wel vol maar heb nog geen wachtlijst dus dat gaat nog wel lukken. Er melden zich altijd veel af (daar moesten ze ook eens wat op verzinnen). Wie weet tot de 17e

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:25

Opgeven kan bij mij, ik doe het wedstrijdsecretariaat...

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:19

Moska schreef:
Is er nog steeds ruimte voor L1/L2 Gjilke? Moet even mijn vervoer checken, maar anders is het wel een idee!

Geen ideee, maar ik was laatst (25ste) bij het wedstrijdsecretariaat, en die moest toen het vraagprogramma nog maken, dus ik denk dat het nog wel kan hoor!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:20

Kampen ben ik btw ook al eens geweest, is wel een stukkie rijden, maar wel erg mooie locatie

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 07:23

Gjilke schreef:
Moska schreef:

Geen ideee, maar ik was laatst (25ste) bij het wedstrijdsecretariaat, en die moest toen het vraagprogramma nog maken, dus ik denk dat het nog wel kan hoor!

Moet je je nu al opgeven voor wedsrijden in oktober? Dat wordt opschieten! Wij willen ook wel weer naar Haskerhorne, lekker in de buurt.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 12:51

Kampen is dan wel goed te bereiken, maar het is wel heel ver rijden met de trailer! Ik zit al ruim 3 kwartier rijden van Joure af! En daarbij, ik rij de 18e september nog een buitenwedstrijd (net als de 24e). Zijn er dan ook al binnenwedstrijden? Ik zit nog maar sinds kort in de wedstrijdwereld, dus als ik domme vragen stel...

Zal dit weekend mijn vervoer vragen of ze mee wil, dan kunnen we meteen onze planning voor komende winter maken. Vanavond heb ik namelijk vergadering over de competitiewedstrijden voor winstpunten met twee andere verenigingen en daar hangt onze planning ook een beetje vanaf.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 08:09

amondi schreef:
Moet je je nu al opgeven voor wedsrijden in oktober? Dat wordt opschieten! Wij willen ook wel weer naar Haskerhorne, lekker in de buurt.

Die wedstrijd kun je inschrijven vanaf 25 augustus tot weetiknietprecies. Dus idd opschieten ja
[/quote]