Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rockey schreef:ik ken mensen die speciaal naar waspik gaan om daar hun punten te rijden en om dan vlug over te gaan naar de volgende klasse, de punten delen ze daar namelijk wel uiten niet zo'n beetje ook, voor mij geen uitdaging meer om daar te starten.
talented schreef:rockey schreef:ik ken mensen die speciaal naar waspik gaan om daar hun punten te rijden en om dan vlug over te gaan naar de volgende klasse, de punten delen ze daar namelijk wel uiten niet zo'n beetje ook, voor mij geen uitdaging meer om daar te starten.
Maud, wat een arrogante uitspraak! Dit is echt onzin meske! Als 1 op de vier winst rijdt daar, dan is dat gewoon gemiddeld! Het komt zelden voor dat iemand met 2 winstpunten wint daar. Twee weken terug waren er zelfs twee ringen waarin iedereen zonder winst naar huis ging...
orionneke schreef:Maare geef je L juryleden maar door!!! Ik weet de bekendere namen die sinterklazen uit mijn hoofd
peanutbutter schreef:IK ben er de afgelopen rtijd redelijk vaak gestart en ik vindt dat de buitenrijbanen er echt zeer slecht bijliggen. Heel zwaar en met warm weer erg stoffig. Voor mij een reden om er niet meer te willen starten.
Maar voor de rest is het er super geregeld, als ze nou ook nog prijzengeld zouden geven in plaats van bekers.......:p