Wie dressuurt er vaak in Waspik? Stal allure?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dyaco

Re: Wie dressuurt er vaak in Waspik? Stal allure?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:38

Ik ga er 4 september heen en ik zal het op video laten op nemen en kijken of sinterklaas vroeg het land is binnengekomen

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:40

oeps ik bedoel de 25 ste

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:55

Ik ook 25 september! Van mij mag Sinterklaas er zeker zitten. Ik wil graag de punten voor het M1 hebben.....
Zul je zien dat dan Ebenezer Scrootch er zit (of hoe je dat ook schrijft.................)

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:59

Ik start daar de 4e in het L2. Ga ervan uit dat ik dan twee winstpunten haal want heb me de 11e en de 25e ingeschreven voor het M1 !

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:22

Sinds de nieuwe eigenaren heb ik er niet meer gestart. In de tijd van Corine was het echt wel vaak zo dat het sinterklaaswedstrijden waren.

Ruzie met mijn vader dat ik ZOOOO slecht gereden had, resultat: 2e met 171 pnt......

Maar ja er zaten in het L toendertijd ALTIJD dezelfde juryleden en als je dan mazzel hebt.....hihihihihi.

In het M en Z vond ik wat minder sinterklazen daar. Maar hoe het momenteel is weet ik niet.

De rijbanen vond ik zeer zwaar en bij veel regen was het een zwembad.

Maar het was altijd kleine groepen, goed geregeld, genoeg ruimte met losrijden enz enz dat ik er toch wel graag heenging. Ook voor mijn paard deed rust goed en binnen de hekjes rijden zodat ik de ring niet uitvloog . Weinig enge dingen te bespeuren daar!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:25

ik ken mensen die speciaal naar waspik gaan om daar hun punten te rijden en om dan vlug over te gaan naar de volgende klasse, de punten delen ze daar namelijk wel uit en niet zo'n beetje ook, voor mij geen uitdaging meer om daar te starten.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:27

rockey schreef:
ik ken mensen die speciaal naar waspik gaan om daar hun punten te rijden en om dan vlug over te gaan naar de volgende klasse, de punten delen ze daar namelijk wel uit en niet zo'n beetje ook, voor mij geen uitdaging meer om daar te starten.

Maud, wat een arrogante uitspraak! Dit is echt onzin meske ! Als 1 op de vier winst rijdt daar, dan is dat gewoon gemiddeld! Het komt zelden voor dat iemand met 2 winstpunten wint daar. Twee weken terug waren er zelfs twee ringen waarin iedereen zonder winst naar huis ging...

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:28

talented schreef:
rockey schreef:

Maud, wat een arrogante uitspraak! Dit is echt onzin meske ! Als 1 op de vier winst rijdt daar, dan is dat gewoon gemiddeld! Het komt zelden voor dat iemand met 2 winstpunten wint daar. Twee weken terug waren er zelfs twee ringen waarin iedereen zonder winst naar huis ging...

misschien wordt het iets minder woutertjuhhh maar toch delen ze daar de punten nog steeds uit als snoepjes

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:28

Dan zal er ook wel heeeeeeeeel bagger gereden zijn . Nee ik weet niet hoe het momenteel is dus moet mn mond houden.

Maare geef je L juryleden maar door!!! Ik weet de bekendere namen die sinterklazen uit mijn hoofd

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:20

orionneke schreef:
Maare geef je L juryleden maar door!!! Ik weet de bekendere namen die sinterklazen uit mijn hoofd

Kun je mij die namen even PB-en ?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:42

Ik heb u gepbt

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 23:22

Idd, wat Rockey zegt is een beetje waar.

Ik ben er 1x geweest. Ik moet zeggen, naar mijn gevoel ligt het niveau daar ook best laag. Je krijgt niet abnormaal veel punten, maar je kunt wel als je een beetje ruiter bent op een prijs rekenen.

Ik keb een meisje die bij ons op stal stond, die daar op een gegeven moment bijna iedere keer heen ging, ze was Z1, en toen werd ze een paar keer 1e, en toen ging ze in een MUM van tijd naar het Z2, en werd in totaal 7x 1e ofzo.

Terwijl het beeld van paard en ruiter niet eens zo uitstraalde, maar ze reden hun oefeningen gewoon best redelijk.
Maar volgens mij ligt het niveau daar best laag omdat er veel ruiters heen gaan die op grotere wedstrijden niet scoren.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 23:29

IK ben er de afgelopen rtijd redelijk vaak gestart en ik vindt dat de buitenrijbanen er echt zeer slecht bijliggen. Heel zwaar en met warm weer erg stoffig. Voor mij een reden om er niet meer te willen starten.
Maar voor de rest is het er super geregeld, als ze nou ook nog prijzengeld zouden geven in plaats van bekers.......:p

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:32

peanutbutter schreef:
IK ben er de afgelopen rtijd redelijk vaak gestart en ik vindt dat de buitenrijbanen er echt zeer slecht bijliggen. Heel zwaar en met warm weer erg stoffig. Voor mij een reden om er niet meer te willen starten.
Maar voor de rest is het er super geregeld, als ze nou ook nog prijzengeld zouden geven in plaats van bekers.......:p

Waarom start jij er redelijk vaak als jij de bakken ZO slecht vindt dat je er niet meer wilt starten? Ik bedoel, als ik ergens kom waar het niet naar mijn zin is, ga ik er sowieso geen tweede keer meer terug naar toe !

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:39

Omdat ze er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg makkelijk winstpunten weggeven
En ik dressuur maar zelden en als ik rij wil ik graag mn punten rijden voor de volgende klasse zodat ik weer 2 maanden niet op dressuurconcours hoef en ik weer lekker al mn tijd kan gaan besteden aan springen en crossen.
Maar dit was ook wel de laatste keer dat ik daar ben gestart want mn paard loopt zowiezo niet optimaal in een zware en stoffige bodem.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 10:31

Ach zo ken ik er meer. "naar waspik neuh joh das winstpunten kopen". Dan vervolgens alle selecties 140 punten rijden en daarna toch maar eens naar Waspik te gaan. En dan daar een letterlijk en figuurlijke baal-jury tegen te komen en zelfs onder de 140 scoren.
In de L heb ik er een paar keer erg hoog gereden maar dat gold niet alleen voor Waspik toen reed ik overal hoge punten, dus dat is moeilijk beoordelen. Er zaten toen idd wel vaak 2 jury's die niet als streng bekend staan. In de M heb ik er een aantal keer gestart en kan niet zeggen dat ik heel anders beoordeeld word dan ergens anders. Soms heb je een sinterklaas maar dat heb je overal. Ben er al een tijdje niet meer geweest, maar het is maar 10 min van hier dus zal van de winter best weleens een keer er weer heen gaan. Het is er gewoon makkelijk.. alles op zand, 2 weken vantevoren kun je nog inschrijven vaak, er zijn geen enge dingen etc.

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:07

als ik winstpunten wil rijden is waspik zeer geschikt krijg altijd een winstpunt verdient of onverdiend is mijn ervaring tenminste maar wel mooi daar