Wedstrijden indoor omgeving Utrecht?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Silly99

Re: Wedstrijden indoor omgeving Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 10:58

Oh ja moet ik nog aanpassen maar ik dat zou inderdaad wel teveel van het goede zijn Ik ga naar Amersfoort verhuizen per 1 sept dus vandaar.

Ga binnenkort ook maar ff kijken bij een wedstrijd bij de Valleiruiters.

khorizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:36

Stal Prinsenburg(voorheen Brons).

Heeft 12+13 November dressuur en 10+11 december dressuur.
Dan heb je ook nog de kamphorst deze ligt vlak bij Stal Prinsenburg.
20 november en 18 december.

Stal Prinsenburg heeft dus nog gewoon binnenwedstrijden. Ben lid van hun en stalgenoot zit in het bestuur en daarom weet ik dat er nog gewoon binnen wedstrijden zijn.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:37

Op de site staat toch echt: "Indoorseizoen 2005 geen wedstrijden meer..." dat mogen ze dan ook wel eens aanpassen.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:06

Hmm ok ik wou namelijk opgeven bij bunschoten. Maar dat kan dus gewoon als er een fijne bodem ligt.

khorizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:20

Ze mogen het inderdaad wel eens bijwerken Margreet. Maar ze bedoelen met indoor 2005 tot april 05. En straks komt 2005/2006 er te staan en dat is aankomend indoor seizoen. Maar het is erg slordig van ze om het niet bij te werken.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:44

Nedereindese stallen gaan als het goed is ook binnenwedstrijden organiseren, bij de Lindeboom in Montfoort.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 12:45

O gelukkig maar want daar vind ik het fijn starten (HR).

Ik vind bij Groenendaal de buitenbakken fantastisch, maar binnen is een soort klei bodem, vaak knoeterhard en regelmatig komt er een steen omhoog. Fijn als je paard zich daar niks van aan trekt, maar die van mij lopen daar echt niet fijn!!

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 12:54

Volgens mij is er in woerden nog plek, kijk anders even op de site
Wat ook altijd een hele leuke wedstrijd is is Abcoude
www.slotruiters.nl

zoals eerder genoemd, Nieuwegein is ook fijn hoor, 2 binnenbakken. Alleen vind ik de buitenbak &*%^&^%

www.les-chevaliers.nl

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 13:01

Manon schreef:
Nedereindese stallen gaan als het goed is ook binnenwedstrijden organiseren, bij de Lindeboom in Montfoort.

Ik heb gehoord, je kent dat wel in de wandelgangen, dat de Nedereindse stallen een binnenbak gaat maken. Maar goed Montfoort is ook lekker dichtbij. Zeker om even goed in de gaten te houden.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 13:02

zirkoontje schreef:
Volgens mij is er in woerden nog plek, kijk anders even op de site
Wat ook altijd een hele leuke wedstrijd is is Abcoude
www.slotruiters.nl

zoals eerder genoemd, Nieuwegein is ook fijn hoor, 2 binnenbakken. Alleen vind ik de buitenbak &*%^&^%

www.les-chevaliers.nl

Terwijl de buitenbakken weer goed zijn. Is de nw. binnenbak dan niet fijn om te rijden????????????????? Zit er wel goed uit.

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 16:25

In austerlitz (pensionstal...voorheen manege austerlitz , elke laatste zaterdag van de maand, indoor, buiten losrijden!!!!!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 16:30

Javelin schreef:
Manon schreef:

Ik heb gehoord, je kent dat wel in de wandelgangen, dat de Nedereindse stallen een binnenbak gaat maken. Maar goed Montfoort is ook lekker dichtbij. Zeker om even goed in de gaten te houden.

Ja heb ik ook gehoord via het circuit
Het gaat helemaal veranderen daar ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 16:38

Kan je toevallig ook bij een van deze stallen buiten mededinging meedoen? Zonder startkaart? Ik wil in januari B gaan starten (dressuur) maar zou graag voor de koudwatervrees een aantal x voor "spek en bonen" mee willen doen. Mijn merrie is namelijk best wel een onwijze muts met andere paarden

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 16:40

Je kan wat stallen afbellen, voor onderlingen wedstrijden

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 16:52

Citaat:
Kan je toevallig ook bij een van deze stallen buiten mededinging meedoen? Zonder startkaart? Ik wil in januari B gaan starten (dressuur) maar zou graag voor de koudwatervrees een aantal x voor "spek en bonen" mee willen doen. Mijn merrie is namelijk best wel een onwijze muts met andere paarden

Bij de Lindenboom in Montfoort houden ze oefenwedstrijden. Zie bij Commercieel op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 17:01

Toppie, dank je wel Is helaas alleen nog net even te vroeg Zeg maar gerust veel te vroeg

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 17:02

Akke schreef:
Toppie, dank je wel Is helaas alleen nog net even te vroeg Zeg maar gerust veel te vroeg

Ze organiseren wel weer eens wat hoor

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 21:07

[
Javelin schreef:
Manon schreef:
Ja heb ik ook gehoord via het circuit
Het gaat helemaal veranderen daar ofzo.

Misschien dat Jits ons op de hoogte houden want zo te zien in haar profiel staat haar paardje bij de Nedereindse stallen.

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 21:39

Citaat:
Misschien dat Jits ons op de hoogte houden want zo te zien in haar profiel staat haar paardje bij de Nedereindse stallen.

Ik sta er al niet meer sinds januari. Ik ben er vorig weekend nog wel geweest. Er wordt inderdaad heel wat verbeterd. De nieuwe eigenaar heeft mooi en degelijk hekwerk neergezet, er is een gedraineerde longeerring gekomen en een gedraineerde 20 x 40 m losgooibak. Deze bak wordt waarschijnlijk deels overkapt. De stapmolen wordt als het goed is ook overkapt. Over een binnenbak heb ik niets gehoord. Wel gaat de rijvereniging bij de Lindenboom in Montfoort binnenwedstrijden organiseren.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 08:51

Jits schreef:
Citaat:

Ik sta er al niet meer sinds januari. Ik ben er vorig weekend nog wel geweest. Er wordt inderdaad heel wat verbeterd. De nieuwe eigenaar heeft mooi en degelijk hekwerk neergezet, er is een gedraineerde longeerring gekomen en een gedraineerde 20 x 40 m losgooibak. Deze bak wordt waarschijnlijk deels overkapt. De stapmolen wordt als het goed is ook overkapt. Over een binnenbak heb ik niets gehoord. Wel gaat de rijvereniging bij de Lindenboom in Montfoort binnenwedstrijden organiseren.

Bedankt voor je reactie De nieuwe eigenaar heeft het zo te lezen goed voor elkaar.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 15:06

Javelin schreef:
Manon schreef:

Heb ik ook gehoord!
Woerden is ook heel fijn rijden. En Oudewater, gezellige mensen ook daar.

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 16:58

Javelin schreef:
Terwijl de buitenbakken weer goed zijn. Is de nw. binnenbak dan niet fijn om te rijden????????????????? Zit er wel goed uit.

bedoel je die grote buitenbak in n'gein?? want de laatste x dat ik daar reed (was overigens nog indoor) was het bagger in die bak. echt kuilen enzo
de binnenbakken zijn daar wel goed
Melanie15 schreef:
Woerden is ook heel fijn rijden. En Oudewater, gezellige mensen ook daar.

Indd, oudewater is ook een aanrader, die hebben alleen volgens mij geen site maar gewoon p&s in de gaten houden. hij zit overigens wel snel vol.

en tja woerden....altijd leuk

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:43

zirkoontje schreef:
Indd, oudewater is ook een aanrader, die hebben alleen volgens mij geen site maar gewoon p&s in de gaten houden. hij zit overigens wel snel vol.

en tja woerden....altijd leuk

Wel hoor: www.hyr.nl