Ga binnenkort ook maar ff kijken bij een wedstrijd bij de Valleiruiters.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manon schreef:Nedereindese stallen gaan als het goed is ook binnenwedstrijden organiseren, bij de Lindeboom in Montfoort.
zirkoontje schreef:Volgens mij is er in woerden nog plek, kijk anders even op de site
Wat ook altijd een hele leuke wedstrijd is is Abcoude
www.slotruiters.nl
zoals eerder genoemd, Nieuwegein is ook fijn hoor, 2 binnenbakken. Alleen vind ik de buitenbak &*%^&^%
www.les-chevaliers.nl
Javelin schreef:Manon schreef:Nedereindese stallen gaan als het goed is ook binnenwedstrijden organiseren, bij de Lindeboom in Montfoort.
Ik heb gehoord, je kent dat wel in de wandelgangen, dat de Nedereindse stallen een binnenbak gaat maken. Maar goed Montfoort is ook lekker dichtbij. Zeker om even goed in de gaten te houden.
Citaat:Kan je toevallig ook bij een van deze stallen buiten mededinging meedoen? Zonder startkaart? Ik wil in januari B gaan starten (dressuur) maar zou graag voor de koudwatervrees een aantal x voor "spek en bonen" mee willen doen. Mijn merrie is namelijk best wel een onwijze muts met andere paarden
Akke schreef:Toppie, dank je welIs helaas alleen nog net even te vroeg
Zeg maar gerust veel te vroeg
Javelin schreef:Manon schreef:Ja heb ik ook gehoord via het circuit![]()
Het gaat helemaal veranderen daar ofzo.
Misschien dat Jits ons op de hoogte houden want zo te zien in haar profiel staat haar paardje bij de Nedereindse stallen.
Citaat:Misschien dat Jits ons op de hoogte houden want zo te zien in haar profiel staat haar paardje bij de Nedereindse stallen.
Jits schreef:Citaat:Misschien dat Jits ons op de hoogte houden want zo te zien in haar profiel staat haar paardje bij de Nedereindse stallen.
Ik sta er al niet meer sinds januari. Ik ben er vorig weekend nog wel geweest. Er wordt inderdaad heel wat verbeterd. De nieuwe eigenaar heeft mooi en degelijk hekwerk neergezet, er is een gedraineerde longeerring gekomen en een gedraineerde 20 x 40 m losgooibak. Deze bak wordt waarschijnlijk deels overkapt. De stapmolen wordt als het goed is ook overkapt. Over een binnenbak heb ik niets gehoord. Wel gaat de rijvereniging bij de Lindenboom in Montfoort binnenwedstrijden organiseren.
Javelin schreef:Manon schreef:Nedereindese stallen gaan als het goed is ook binnenwedstrijden organiseren, bij de Lindeboom in Montfoort.
Ik heb gehoord, je kent dat wel in de wandelgangen, dat de Nedereindse stallen een binnenbak gaat maken. Maar goed Montfoort is ook lekker dichtbij. Zeker om even goed in de gaten te houden.
Javelin schreef:Terwijl de buitenbakken weer goed zijn. Is de nw. binnenbak dan niet fijn om te rijden????????????????? Zit er wel goed uit.
Melanie15 schreef:Woerden is ook heel fijn rijden. En Oudewater, gezellige mensen ook daar.
zirkoontje schreef:Indd, oudewater is ook een aanrader, die hebben alleen volgens mij geen site maar gewoon p&s in de gaten houden. hij zit overigens wel snel vol.
en tja woerden....altijd leuk