28 Augustus wedstrijd Amersfoort (+kür)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bettine

Re: 28 Augustus wedstrijd Amersfoort (+kür)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 21:51

De score die onderaan staat (bij mij 13.nogwat )
Die delen door 2, en dat dan keer 10

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:56

ow oke
had jou kur nog gezien, zag er leuk uit!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 21:56

Ja had jou ook nog gezien, erg leuk paard heb je

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:58

ja ben ook erg blij met hem, hij werd alleen een beetje te heet vandaag waardoor ik wat fouten had en tijdens de ereronde was ie ook een beetje druk

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:00

Bij mij ging losrijden erg lekker, maar wat was het warm binnen zeg, heb dus een kwartiertje gereden en ben daarna naar buiten gegaan en gestapt tot ik naast de ring mocht gaan losrijden.

De laatste 2x dat de muziek aanging van mijn kür werd ze ontiegelijk heet en kon ik niks met haar beginnen, maar vandaag gedroeg ze zich voorbeeldig. Heb heerlijk gereden en ben weer trots op mijn ukkie. Ik had 65.4%

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 22:05

Super Tamara
Zag al dat ze erg rustig was vandaag!
Heb verder niet veel van je kür gezien, wat kleine stukjes, maar dat zag er prima uit

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:22

Thnx Bettine, ben ook echt meer dan tevreden.

Jou kür wel gezien, zag er goed uit!! (op je wissels na, hij wou achter niet echt he)

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 00:52

Tamara, ook via deze weg nogmaals een compliment zoals jij de kür hebt gereden. . Je reed hem echt exact op de muziek, de overgangen en de wissels gingen mooi synchroon met de muziek. Ik had je persoonlijk in de einduitslag hoger ingeschat.

Bettine, op zich ook goed gereden op wat strubbelingen in de wissels na, jammer hoor want anders hadden we je zeker ook bij de prijsuitreiking gezien.

De winnares Michelle Goedkoop was ook erg blij (en haar moeder helemaal). Ik gunde het haar van harte want ik herinner mij de teleurstelling dat ze bij de regiokamp. in Dinxperlo net 1 punt tekort kwam om de kür te mogen rijden. Ze had wel een hele hoge score. Haar paard is ook wel een beweeglijk ding hoor, volgens mij heeft die overal elastiek ipv botten. Had ook wel even moeten puzzelen welke muziek ik daar op moest toepassen omdat hij voor een zeer strak ritme gewoon te beweeglijk is. Uiteindelijk paste de rustige trance heel goed bij het beeld.

De nr. 2, Britt van Egmond reed met Tibor op de muziek die ik aanvankelijk voor Sandman had gemaakt, waarmee ze 2e was geworden op Indoor Brabant. Het paste uiteindelijk allemaal maar net, maar toch een super resultaat voor zo'n jong paard.

Maarre...... wat een bout-installatie hadden ze daar zeg. Slechte geluidsweergave en veel gehaper en af en toe uitvallen tijdens de küren. Jammer hoor!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:06

Eyes, heb jij toevallig ook uitslagen van de kur in Heemstede die ook gisteren verreden werd gehoord??

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:57

He Lisa, hoe was het gegaan met de kur?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 10:21

Ja inderdaad die installatie was wel bijzonder slecht
Mijn muziek vervormde ook helemaal. (maar was allang blij dat ie niet uitviel, zoals ook meerdere keren is gebeurd... )

En ja, Charles, mijn wissels waren inderdaad wel heel erg slecht gisteren
Normaal kan ik hem recht houden, en dan is het voor de jury niet zo te zien, maar nu sprong ie voor op de recht lijn, en kwam ik de bocht pas achter mee

Maar Michelle gewonnen??!
Vind het echt een super paard, kan inderdaad echt lekker lopen, maar ik vind hem totaal niet opgericht, overzameld of wat daarbij in de buurt komt....

Weet niet wie dat was (missch Britt van Egmond? die tweede stond?) met een erg leuk donkerbruin paard, die reed net 1 of 2 combinaties voor mij.
Die had van mij gewonnen, van wat ik gezien heb, zag er super uit!

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 12:03

Fitzroy schreef:
Eyes, heb jij toevallig ook uitslagen van de kur in Heemstede die ook gisteren verreden werd gehoord??

Hoi Fitz.
Nee, geen idee (wist niet eens dat daar ook werd gereden ).

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 12:07

Piet Groen en dhr. Goudsmid jureerden daar, maar ik weet ook geen uitslagen verder.

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 12:30

Bettine schreef:
Ja inderdaad die installatie was wel bijzonder slecht
Mijn muziek vervormde ook helemaal. (maar was allang blij dat ie niet uitviel, zoals ook meerdere keren is gebeurd... )

En ja, Charles, mijn wissels waren inderdaad wel heel erg slecht gisteren
Normaal kan ik hem recht houden, en dan is het voor de jury niet zo te zien, maar nu sprong ie voor op de recht lijn, en kwam ik de bocht pas achter mee

Maar Michelle gewonnen??!
Vind het echt een super paard, kan inderdaad echt lekker lopen, maar ik vind hem totaal niet opgericht, overzameld of wat daarbij in de buurt komt....

Weet niet wie dat was (missch Britt van Egmond? die tweede stond?) met een erg leuk donkerbruin paard, die reed net 1 of 2 combinaties voor mij.
Die had van mij gewonnen, van wat ik gezien heb, zag er super uit!

Jij bedoelt idd Britt v Egmond dat was met Sandman. Die is idd 2e geworden met de nieuwe kür die ik voor de regio had gemaakt, maar daar zaten wat kleine foutjes in. Mijn eerste berichtgeving dat ze met Tibor (waar ze eerder mee startte) 2e was geworden was dus onjuist.
Wat je omschrijft bij het paard van Mich. is juist. Dat was juist het probleem om daarbij zulke muziek te kiezen dat het accent op het 'swingende' kwam te liggen en niet op het andere.
Je kunt met de juiste muziek, indien je dat inzicht hebt, heel veel accenten verleggen. Je kunt daarmee de blik van de jury ahw 'verleggen'. Ik heb een keer bij een hele bekende combinatie tijdens Indoor Brabant, die een stap had voor max. een 3-4, door de muziek de aandacht zodanig van de stap kunnen verleggen dat het een heel mooi emotioneel rakend beeld te zien gaf qua sfeer.
Ze won de kür dan ook overtuigend met een dikke voldoende voor de stap

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 12:41

Eyes schreef:
Je kunt met de juiste muziek, indien je dat inzicht hebt, heel veel accenten verleggen. Je kunt daarmee de blik van de jury ahw 'verleggen'. Ik heb een keer bij een hele bekende combinatie tijdens Indoor Brabant, die een stap had voor max. een 3-4, door de muziek de aandacht zodanig van de stap kunnen verleggen dat het een heel mooi emotioneel rakend beeld te zien gaf qua sfeer.
Ze won de kür dan ook overtuigend met een dikke voldoende voor de stap

Klinkt bekend
Joop stapt ook niet (en gister ook maar een raar dribbeltje) maar door de nogal overweldigende muziek scoorde ik toch een 7 (!) voor de verzamelde stap en een 6 voor de uitgestrekte...

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 19:18

Anoukie schreef:
He Lisa, hoe was het gegaan met de kur?

voor de 1e keer was ik heel tevreden hoor! had wat foutjes omdat hij te heet werd maar had ook 8en voor travers en middendraf enzo.. Ik reed hem iets anders dan ik eigenlijk wou maar dat kwam omdat ie veels te heet werd en anders kwam ik niet uit maar gelukkig wist de jury toch niet waar ik heen ging... was 4e geworden met 68.80% ofzo

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:02

Nou netjes, mooi percentage ook! Nu nog wat vaker op wedstrijd oefenen, kun je er straks ook mooi je Junioren mee rijden !

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:42

ja ga idd maar eens kijken waar je nog meer kur kunt rijden, vond het echt super leuk om te doen en kili ook dus als ik hem voortaan ook nog kan remmen zou mooi zijn, en m'n hand opsteken moet ik maar eens wat vaker oefenen want hij stond gewoon te piafferen