Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Venetia schreef:Zijn mijn coupons goed aangekomen? Ben er niet meer zeker van dat ik ze heb opgestuurd!
Is er veel deelname in de Z?
En die zilveren kers is zeker alleen voor het springe hehe. Niet dat ik anders aanspraak daarop zou kunnen maken, maar toch!
Suzanne F. schreef:Ik moet nu plotseling de L1 en L2 paarden doen. De 2 de proef. In plaats van de B pony´s. Gelukkig maar want dat vind ik veel leuker!! Heb ik nu wel bokkers in de ring??
Suzanne F. schreef:Ja klopt ja, jammer van de B pony´s, vind ik altijd een wat mindere rubriek om te doen maar ja..
Toledo schreef:Kan het nog steeds niet zien, maar bedankt voor de tijden Vossie! Tjeetje, dat wordt echt een vroegertje! Kwart voor 7 van huis weg!!
De Weltmeyer is van mijn ouders en mij samen! Echt een grappig diertje!
Hou je me op de hoogte van dronten? Leuk!
nina62 schreef:Toledo schreef:Kan het nog steeds niet zien, maar bedankt voor de tijden Vossie! Tjeetje, dat wordt echt een vroegertje! Kwart voor 7 van huis weg!!
De Weltmeyer is van mijn ouders en mij samen! Echt een grappig diertje!
Hou je me op de hoogte van dronten? Leuk!
Sorry hoor, maar zelfs mijn man kon ze in 1 keer vinden, en hij is een absolute leek op het gebied van computers!
Maar ik kan het nog wel een keer uitleggen:
je klikt op http://www.roskamplaza.nl, daarna op " enter om binnen te gaan", Dan op CONCOURS 2005 en daar vind je de lijsten van de pony's, van de paarden Ochtend en van de paarden 's Middags; springen staat er nog niet op, omdat daat nog volop aanmeldingen van binnenkomen
Succes