Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:dus wij onze proeven gedaan, ging opzich wel lekker.... bleek de prijsuitreiking al geweest te zijn, nog voordat wij er waren........konden we naar huis met je ingevulde startcoupon met 146/148 punten
Emeraldo schreef:Heb eigenlijk maar een keer een rot opmerking gehad. Ik reed in de M1, proef ging best redelijk. Nadat alle (5) combinaties gereden hadden, ben ik naar de juri toe gelopen om wat commentaar te vragen. Hij moest lang nadenken, ik moest even vertellen welke kleur mijn pony ook al weer was. En toen wist hij het weer ineens. Ik was te dik voor mij pony![]()
155 punten, 3 van de 5 combinaties hadden 155 punten.
Toen heb ik toch ff zitten janken op het veld!
Citaat:Tsja dat kan, al vond ik dat ik het de keer daarvoor meer verdiend had, maar ja toen zullen de andere ruiters in verhouding ook allemaal beter gereden hebben als ik.....
Ellen21 schreef:Ik heb een haflingermerrie.Hield die betreffende jury niet van haflingers dan kreeg ik geen wp, dat was standaard. En hielden ze wel van haflingers of beoordeelden ze echt op het rijden zelf dan wel. Ik reed eerder samen met nog een haflinger in dezelfde klasse, of we waren de ene keer allebei laatste of we hadden de 1e en 2e plaats. Echt vaag, maar dat maakt het wedstrijdrijden er niet leuker op.
En ik heb een keer gehad in de M1 (mijn eerste M1 wedstrijd) dat ik met zweep reed. Goeie proef gelopen verder alleen werd me meegedeeld dat ik was gediskwalificeerd omdat ik niet mag rijden met zweep in de M1. Ok mooi balen dus. Gelijk begonnen met -1 wp in de M1. Op het volgende concours rijd een concurrent bij dezelfde jury ook met zweep, ik dacht nu ben ik beniewd wat zij te horen krijgt: ze kreeg een waarschuwing!!! Fijn he!!
ranna schreef:Ga volgend jaar starten met mijn Amerikaanse Appaloosa. Ben heel benieuwd hoe gecharmeerd de juryleden daarvan zijn.
Ienemienie schreef:start volgend haar ook met een appie.
Ik val nl graag op, als de jury naar huis gaat hebben ze t altijd over die bonte en dan weten ze gelijk wie ze er mee bedoelen. En met mijn appie gaat dat al helemaal op.
PolosportJ schreef:Hello,
er wordt altijd gezegd dressuur is een jurysport maar wie heeft dit ook wel eens gigantisch in zijn nadeel gehad?! Nou ik een tijdje geleden gigantisch![]()
Ik had m (zeg zn naam maar niet voor de netheid)eerst voor een indoorwedstrijd. Reed toen werkelijk twee wereld proeven.Zaten hele sterke punten tussen! Tuurlijk ook altijd wat minder. Maar ik had 153 en 154
Snapte er niks van! Kreeg ik mijn protecol stonden er alleen maar 6en op! En drie 5en en een 7. Dat is dus precies geen wp. En vooral aan het einde allemaal 6en zo van nou dan wordt het sowieso geen wp!
Nou het leek ook wel een protocol van iemand anders. Leek wel van te voren in gevuld!
Nou kreeg ik m ook voor een outdoorwedstrijd, was wel onderling. Had wel een goeie proef gereden, beetje gespannen maar dat maakte de oefeningen niet minder. Kreeg ik weer 153Weer allemaal lage punten veel 6en. Kreeg ik voor mijn middengalop een 4 (een van haar beste dingen) stond er bij lijkt wel verzamelde galop
![]()
Nou sorry maar dat vond een hele kinderachtige opmerking middengalop is toch wel het verre van verzamelde galop
En toen kreeg ik ook nog de opmerking dat het schande was dat ik in de L2 zat als het aan hem had gelegen dat hij me weer teug had gestuurd naar de B.
Terwijl ik bv de week ervoor nog 177 heb gehaald jury's aan me vragen wat ik in de L doe
Stond er perplex!
Mensen die ook mee deden waarvan het paard stijgerde hoorde ik dat ze een 8 kregen en stond er bij dat het goed was opgelost![]()
Hoorde van mijn instructrice dat hij haar ook eens had gejureerd en dat ze de week ervoor Ned. kampioen was gewordeb geloof ik en dat hij haar toen maar 158 p had gegeven met het commetaar: Tis niet altijd leuk als de zelfde winnen! Nou dat is toch belachelijk!!
Ik snap echt niet dat dat soort jury's mogen jureren! Wat vinden jullie? Hebben jullie ook al zo iets mee gemaakt??
ranna schreef:Ga volgend jaar starten met mijn Amerikaanse Appaloosa. Ben heel benieuwd hoe gecharmeerd de juryleden daarvan zijn.