Ja dat is zo! Er stond alleen geen reden bij, en voor mijn gevoel had het wel gekund, maar zoals ik ook al zei, misschien had ik vorige week wel gewoon geluk met de banen. Maar ze hebben het verplaatst naar volgende week woensdag, en de finale nog een week later. En nu maar hopen dat het mooi weer blijft!
Ik denk dat je geluk hebt gehad met de banen. De eerste baan waarin ik reed wat echt iontieglijk slecht. Toen vond ik het al onverantwoord. De tweede baan waarin ik reed was iets beter.
Wees blij dat ze het aflassen. Dat betekent gewoon dat het niet verantwoord is om te rijden. Spaar liever mijn paard, dan die winstpunten.En daarbij kunt nog ZOVEEEEEL starten. Ik weet ook niet of de wedstrijden van dit weekend doorgaan. Want het regent hier bakken uit de lucht (brabant) Zou het niet erg vinden, al die blubber en glijpartijen
Bij mij gaan ze om 5 uur kijken of het doorgaat. Aan de ene kant wil ik t heel graag, omdat ik mn laatste punt voor t Z1 wil hebben, aan de andere kant riskeer ik geen ongeluk!
Ja het is indd beter dat het afgelast word dan ongelukken, maar dan moet je ook alles aflassen en niet alleen de B en L dressuur en de pony's en het springen door laten gaan, dat is toch heel krom of niet dan?