Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
estherL schreef:Als het maar doorgaat we krijgen weer veell regen van het weekend.. dus
omaxje schreef:ik doe ook mee!! met mijn paard OMAX, in de klasse M1!!!!
en hopelijk blijft het weer idd een beetje droog
haike schreef:iemand op onze club zei dat het op zand was, weet iemand of dit waar is? (hoop van wel)
sophie schreef:haike schreef:iemand op onze club zei dat het op zand was, weet iemand of dit waar is? (hoop van wel)
Ja, het is op zand. Weet ik echt 100% zeker...
haike schreef:omaxje schreef:ik doe ook mee!! met mijn paard OMAX, in de klasse M1!!!!
en hopelijk blijft het weer idd een beetje droog
dan zal ik jou nog wel zien, moet nl rond dezelfde tijden als jou.
estherL schreef:Oke omaxje..had je naar hun gebeld ofwat? gaat het nog wel steeds door?? er is veel regen gevallen he
Walco_Aqua schreef:Ik moet met mn eerste pony om 18.15 en met de 2e om 19.18. Ik heb nog maar 1 proef ingeschreven want ik moet zaterdag nog naar de Brabantse kampioenschappen en dan is er een kans dat je zondag ook nog moet rijden en dan vind ik het een beetje veel als ze maandag ook nog 2 proeven moeten lopen.
omaxje schreef:maar het voordeel is wel: het word op zand gereden --> duzz met slecht weer is de kans groot dat je toch kunt starten!!!