KarinvdM schreef:Het is mij wel duidelijk dat jij nog nooit op de zandbaan binnenin de IJslanderbaan hebt gereden bij mooi en droog weer...
Volgens mij ligt daar sinds kort een besproeiings-installatie........ (nee, dan bedoel ik niet de regen van de laatste week

Trouwens, ik vind het ook niet erg handig om de CK en de PAVO op één dag te verrijden.
Het gros van de ruiters zit niet te wachten op het zweepgeklap van de keuringsbaan. Daarbij komt dat het nu voor publiek werkelijk onmogelijk is om zowel de CK als de PAVO te volgen. De terreinen lagen nu zo ver uit elkaar dat ik van de gehele PAVO totaal niks meegekregen heb (nou ja, bij de prijsuireiking kan ik ze in één minuut ook wel beoordeln, daar niet van). Kan die PAVO niet één dag eerder verreden worden of zo?
Dat gebeurde in de beginjaren ook en ik vraag me eigenlijk af wat er op tegen is om dat opnieuw in te voeren (wellicht een poging om de fokkers bij de prijsuitreiking te laten zien wat de bedoeling van hun fokkerij eigenlijk is?) Of zeg ik nu allemaal weer gekke dingen?
Trouwens, die prijsuitreiking bij de 4-jarigen met 15 paarden (?) in de baan, dat kan toch eigenlijk gewoon niet?