Javmo schreef:ik krijg met het zoekwoord "map" of "hoesje" niets gevonden...Op marktplaats staat iemand die die mapjes die Melody2 beschrijft verkoopt.
Ik heb een soortgelijk mapje op de markt bij een portemonneestunter gekocht. Ideaal!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Javmo schreef:ik krijg met het zoekwoord "map" of "hoesje" niets gevonden...Op marktplaats staat iemand die die mapjes die Melody2 beschrijft verkoopt.
Ik heb een soortgelijk mapje op de markt bij een portemonneestunter gekocht. Ideaal!
nadita schreef:ik heb haar dus al gemaild maar nog geen antwoordt terug gekregen...Ik heb ook 2 van die mapjes voor mijn paardenpaspoorten. Ze zijn van leer. Ik heb een zwarte en een boreauxrode.
Destijds heb ik ze gekocht bij Jeannette Wezeman uit Oude Pekela, maar ik weet niet of ze ze nog verkoopt.
Als je haar telefoonnummer wilt hebben, kun je me een PB sturen. Maar haar telefoonnummer staat ook in DeTelefoongids op internet. De kosten voor de paspoorthoezen zijn € 20,-
Groetjes, Christina
nadita schreef:gisteren....dus nog niet zo lang geleden hoorWanneer heb je haar gemaild?
QueJira schreef:Javmo schreef:ik krijg met het zoekwoord "map" of "hoesje" niets gevonden...Op marktplaats staat iemand die die mapjes die Melody2 beschrijft verkoopt.