Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nikkii_Lisa schreef:Zo, jullie komen dan van ver
Haha, ik hou m'n ogen open
, het is maar 1 uur en 20 minuten
. Ik zie wel wie ik allemaal tegenkom. 
astridastrid schreef:Ik moet zaterdag om 10h44 (ring 3) en om 11h14 (ring 4). Ik heb een Fjord, dus moet wel te herkennen zijn tussen de paarden.
Dus niet uitslapen zaterdag!! Gelukkig is het bij mij in het dorp..
Nou ik zal er zijn hoor, om jou en die "gele" voor te lezen!!
.
.
.
hetismij schreef:aaah astrid, daar gaat je enige outdoor wedstrijd, en je eerste wedstrijd in de M1!! is het erg? de hoefzweer??
DIe was echt gaaf!
Nikkii_Lisa schreef:Balen zeg.. Ik vond de clinic van Tineke Bartels vandaag wel wat saai.. Ik hoop dat ik morgen nog wat bokkers zie!
De kürs of 'küren die ik zag vandaag, waren echt een lust voor het oog! En er was een zwarte bij, die kon lopen!DIe was echt gaaf!
Maar daarna ging het wel. Mijn proef ging wat minder, overspringen en trappen naar de zweep
Maarja, toch 2x 2e en 2 winstpuntjes rijker + 15,- euries prijzengeld!
Was gisteren.. 
. Wat een weer zeg! Echt niet normaal! Als de zon door kwam was het heerlijk, maar anders... Heb een aantal mooie küren gezien (en jeetje, wat heeft die Sander Marijnissen een mooi paard... WOW! Wat een hals! Was wel een beetje een druk paard maar jeetje...! Heb echt zitten kwijlen!). Tineke Bartels was wel lachen, wij dachten eerst dat het Tineke Bartels op het paard was (ik dacht al, wat is ze jong geworden!). "Zit je erin, Julie?"
. Was wel even lachen. Vond vooral de pirouette erg gaaf, hoe ze dat eerst deed op de volte. En dat LDR-stukje was ook wel grappig
. 
confetti schreef:Wat een weertje gisteren. Ik heb nog een paar mensen foto's zien maken van mijn dressuur. Was dat iemand van bokt? Ik was 2 keer 2e in de vaardigheid.