ik ga heen ik kan je vanaf station wel de weg wijzen is niet moeilijk, euh, onder spoor door dan rechtuit lopen de hele straat uitlopen linksaf en dan de 2e straat rechts
ja idd als je zorgt dat je om half 1 op station bent wil ik wel met je meelopen/strompelen met brommer en zusje ik woon in den helder heb jaren daar gereden dus weet wel waar het is
ja zelfs uit groningen is al gebeld hoeveel de kaartjes kosten en of ze nog te krijgen waren, toen ze hoorden dat het gratis was waren ze helemaal blij!:>
Ik hoorde het Antgillya En uit Assendelft komen ze geloof ik ook met een hele touringcar vol
Ik ben er zelf pas eind van de middag. Misschien dat ik nog wat van het springen zie, anders ben ik alleen opruimen Mijn eigen paarden moeten ook lopen zondagochtend en in Friesland zijn ze nooit zo vlug
Het programma op de site van de Duinruiters meldt inmiddels dat Anky om kwart voor drie zal rijden
Ik kom door dit topic toch weer in de verleiding om naar het "hoge noorden" af te reizen en mijn oude ponyclub eens op te zoeken... Waar een forum al niet goed voor is...