Een 1 in de B tijdens proef???!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TomL

Re: Een 1 in de B tijdens proef???!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:35

Civic schreef:
Dat heb ik idd gedaan!! Teruggenomen naar draf en weer in de goede galop aangesprongen.

Ik had eigenlijk zaterdag gewoon naar die jury toe moeten gaan, om te vragen waarom hij me een 1 gaf. Dan had ik een antwoord. Maar daar had ik op dat moment geen behoefte aan. Ik was toen zo boos en teleurgesteld. Alleen nu denk ik, had ik het maar gedaan.
Maar ja.. gedane zaken kun je niet terugdraaien..

Zoals ik al schreef... wat was het commentaar van de jury. Als er geen commentaar bij staat (zelfs niet bij een 1) dan heeft die persoon zeker nog geen update cursus gehad...

Direct na afloop naar de jury stappen is natuurlijk altijd het slimste.

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 14:45

TomL schreef:
Civic schreef:
Dat heb ik idd gedaan!! Teruggenomen naar draf en weer in de goede galop aangesprongen.

Ik had eigenlijk zaterdag gewoon naar die jury toe moeten gaan, om te vragen waarom hij me een 1 gaf. Dan had ik een antwoord. Maar daar had ik op dat moment geen behoefte aan. Ik was toen zo boos en teleurgesteld. Alleen nu denk ik, had ik het maar gedaan.
Maar ja.. gedane zaken kun je niet terugdraaien..

Zoals ik al schreef... wat was het commentaar van de jury. Als er geen commentaar bij staat (zelfs niet bij een 1) dan heeft die persoon zeker nog geen update cursus gehad...

Direct na afloop naar de jury stappen is natuurlijk altijd het slimste.

Dat had ik ook echt moeten doen.. bedenk ik me al de hele dag.
Het jurycommentaar:

Tussen C en M arbeidsgalop rechts: 5
B-E-B grote volte: 1 > meer voorbereiding

Hij zal waarschijnlijk de overgang die ik gereden heb naar draf en het weer aanzetten in galop te kort op elkaar gevonden hebben.
Verder heb ik veel 7-ens en een paar 8-en van hem gekregen. Dus echt een raar gezicht op mijn protocol.

TomL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:08

wat een K*.... commentaar.
En dan een 1 geven en dat als commentaar geven (de 1 was zowiezo al buitensporig laag voor de B). Hier heb je als ruiter dus helemaal niets aan. En die jury zou wel wat beter hebben mogen kijken wat er dan gebeurde en iets milder hebben mogen jureren. Helaas voor jou.
Je hebt in ieder geval een spannender protocol dan alleen maar 6-jes...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:24

Die 1 lijkt me in deze situatie niet op de juiste plek.
Maar vind het niet raar om een 1 in de B te geven wanneer dit nodig is. Zolang daar ook maar weer een 9 tegenover staat. Liever zo een jury dan eentje die alleen 5jes en 6jes geeft.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:55

Sjonniej schreef:
Die 1 lijkt me in deze situatie niet op de juiste plek.
Maar vind het niet raar om een 1 in de B te geven wanneer dit nodig is. Zolang daar ook maar weer een 9 tegenover staat. Liever zo een jury dan eentje die alleen 5jes en 6jes geeft.

ja daar ben ik het zeker mee eens Een jury moet punten durven te geven.. daar horen hele lage bij maar daar tegenover staat dat ie ook hoge punten moet durven geven !! Maar ik las dat je ook een paar 8-ten erop had staan dus hij vondt je volte zeer slecht (=1) maar een aantal onderdelen ook goed (=8)

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:05

knightloekie : ik ben het helemaal met je eens;)!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:20

bonnielau schreef:
is idd wel erg streng gejureerd....maarja sommige jurys zijn zo he....ik vind persoonlijk dat je pas een 1 geeft als je knol zo ongeveer achteruit de bak doorgaat (ipv vooruit )
welke jury was het eigenlijk?

Ohh, jury's verschillen zo..
zondag was ik groom bij iemand en die zijn paard was bang van ons (wij stonden 10 meter afstand met witte bandages en nog waren we eng) en dat paard niet dus niet meer vooruit of achteruit tot wij weg waren.. Maar die persoon had dus nog wel 60% he
Wij waren helemaal verbaast maar we hadden geluk want het waren franstalige jury's en die kende blijkbaar de oefeningen niet

Jij hebt wel geluk gehad dat je geen 6-jes jury had, maar toch jammer van die 1. Ik had je zelf een 4 of 3 gegeven...

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 18:28

Sjonniej schreef:
Maar ik las dat je ook een paar 8-ten erop had staan dus hij vondt je volte zeer slecht (=1) maar een aantal onderdelen ook goed (=8)

Volte zeer slecht is geen 1 in de B. Wat voor volte moet ze dan rijden??? ik heb eens de hele volte in de verkeerde galop gereden en had een 3. Lijkt me een ernstiger sitiuatie dan van de TS. een 3 lijkt me meer op de plek, maar ja het is en blijft een jurysport!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 18:34

Zeker laag.
Overigens vind ik dat er voor een goed uitgevoerd onderdeel toch vaak een zesje wordt gegeven terwijl een 7 oog kan. Niet dat ik nu zo'n deskundig ook heb maar ik schrijf vaak en daar leer ik van

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 09:31

Marije1984 schreef:
Sjonniej schreef:
Maar ik las dat je ook een paar 8-ten erop had staan dus hij vondt je volte zeer slecht (=1) maar een aantal onderdelen ook goed (=8)

Volte zeer slecht is geen 1 in de B. Wat voor volte moet ze dan rijden??? ik heb eens de hele volte in de verkeerde galop gereden en had een 3. Lijkt me een ernstiger sitiuatie dan van de TS. een 3 lijkt me meer op de plek, maar ja het is en blijft een jurysport!

dat is wat DE JURY ervan vondt !! Hij vond de volte zeer slecht.. Helaas pindakaas, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal in een jury sport.. Je moet het ook van de andere kant bekijken... De jury vond dus ook meerdere onderdelen GOED !! 8-ten krijg je ook niet zomaar

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 12:30

k heb in de L1 welleens een 0 gehaald

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 13:16

in de L1?! ik vind dat je geen 0 mag geven!

anne7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 13:20

Tuurlijk mag je wel een 0 geven! Als het onderdeel niet is getoond.....

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:11

anne7 schreef:
Tuurlijk mag je wel een 0 geven! Als het onderdeel niet is getoond.....

vind ik ook... maar andere topics bewijzen dat het absoluut geen zin heeft om hier over te discussieren omdat iedereen hier anders over denkt.. en het een jury sport blijft.. Dus ik vind ook als je hier niet mee omkunt gaan je beter een andere sport kunt gaan zoeken

oeff weer offtopic