sint anne parochie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Re: sint anne parochie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 18:24

Aardig drassig is heeeel zachtjes uitgedrukt . Ongeveer alle auto's werden er met trekker heen en weggesleept, zelfs de 4x4 . Maar ik heb een vader die een goede chauffeur is en met ons simpele busje lukte het wel.

Eerste proef ging redelijk, 151. Glibberde alleen ff weg en sprong toen over de C heen ..en daarna was controle ff zoek. En ik was in de war met die 3 hoefslagen die er lagen . Tweede ging minder, wat domme fouten (D stap ipv X..grr), ging draven in de middenstap en sprong te vroeg in galop aan. Verder vond ik het wat rommelig..maar niet ontevreden. Maar goed, 147 punten. Nog ff langs Fiona geweest ..en toen weer in de blub blub nara huis.

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:03

Jammer dat het wat rommelig was, maar ja je had t al voorspeld. Wel weer een ervaring rijker. Heb je nog wat gekocht bij Fiona?

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:42

Jahaa..strijklappen . Had ik nodig, eerst gehaald..gepast..pasten niet, weer terug..andere maat..pasten wel

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 22:07

Heeft er ook iemand vrijdags gereden? Ik heb vrijdag geschreven bij baan 6. dressuur L1. Waren een paar hele mooie paarden bij

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 22:23

Heb vanmiddag gereden. Was zelf totaal niet tevreden. Ik gleed steeds weg, paard deed dingen die hij anders nooit doet (overgangen halthouden naar galop bijvoorbeeld, wel erg knap natuurlijk ) en half over een bordje heen springen met een lekkere bok na en ik zat zelf ook wat te suffen. Maar goed, mijn gevoel was niet geheel overeenkomstig aan dat van de jury, want ik had in beide proeven een winstpunt! Superpaard

Ben trouwens ook met de trekker van het terrein afgesleept. Het eerste stuk redde ik nog wel, maar daarna was het hopeloos. Zo hard als dat het vorige week was zo glad en nat (en eigenlijk nog steeds hard) was het vandaag.

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 23:10

Passival schreef:
Heeft er ook iemand vrijdags gereden? Ik heb vrijdag geschreven bij baan 6. dressuur L1. Waren een paar hele mooie paarden bij

Ik heb in die ring gereden. Mijn paard is een bruinschimmel. Kun je je ons nog herinneren? We reden als ongeveer 5 nalaatste. We hadden de 5e prijs in die ring.

Pinacolada schreef:
Jahaa..strijklappen . Had ik nodig, eerst gehaald..gepast..pasten niet, weer terug..andere maat..pasten wel

Ah dus je hebt je verder in kunnen houden? Knap hoor. Ik kom meestal met van alles daar weer weg. Het is een mooie winkel. Nog een wonder dat ik niets bij die stand gekocht heb.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:46

Zouden er nog uitslagen op internet komen? Op startlijsten is niets meer te zien. Ben namelijk erg nieuwsgierig hoe mijn medeclubleden het gedaan hebben!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:16

Ja ik dus ook eigenlijk...vorig jaar kwamen de uitslagen niet online volgens mij..maar ben toch best wel erg benieuwd. Ook naar de rest van mn baan eigenlijk. Ik ga www.molenruiters.nl wel in de gaten houden, zij organiseerden het en misschien komen de uitslagen daar wel op.