Wie gaat er 3-13 augustus naar de Goubergse zomerdagen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Re: Wie gaat er 3-13 augustus naar de Goubergse zomerdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 21:37

ik had 161 en 160 punten en was 9e en 10e! tweede proefh ad ik helemaal de slappe lach en mijn voorlezer ook en de jury schreef, leuk dat je zo vrolijk was leuk he haha maarh et was echt genant, er kwamen allemaal mensen naar me toe van zo'n grappige proef heb ik nog nooit gezien enzo, nou ik was nietm eer te houden haha.

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 23:29

Citaat:
tweede proefh ad ik helemaal de slappe lach

Wat was er precies aan de hand dan? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig!

Maar toch weer mooi twee winstpunten erbij, gefeliciteerd.

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 17:33

nou het was zo, ik kan nogal boos kijken tijdens het ridjen van een proef en mijn voorlezer zei dus van je moet proberen elke keer als je langs me komt naar me lachen dus ik de hele tijd zo'n big smile naar haar en probeerde het een rondje vol te houden om die big smile te houden (dus niet een glimlach maar echt CHEESE BIG SMILE) en op een gegeven moment toen ik weer langs haar reed moetst ik zo lachen en toen moest zei ook en ze las me voor en zij kon haast niet meer praten en het was echt supergrappig. Had een 9 voor mijn halsstrekken de tweede proef toch leuk want had nog nooit een 9 gehaald.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 17:38

ik heb bij de pony's gereden
springen uitgebeld
en dressuur proef 1 4de 163
proef 2 151... maar gingen allebei evengoed

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 20:58

Citaat:
ik kan nogal boos kijken tijdens het ridjen van een proef

Dat zeggen ze van mij ook altijd! Maar als ik ga proberen een hele proef te lachen dan kan ik me niet meer goed concentreren op het rijden lijkt het wel. Dus nu kijk ik voortaan gewoon lekker 'chagerijnig'

Vandaag helemaal want het ging niet helemaal zoals ik wou! Ramses schrok zo'n beetje heel de eerste proef van de putjes die het water afvoerde bij de bak! En mijn keertwendingen net voorbij E/ achterwaarts bij E/appuyementen in draf en galop naar E gingen dus allemaal een beetje wringerig. Laat staan de uitgestrekte galop op de lijn bij E, dat was zowat een gebroken lijn in uitgestrekte galop! En de tweede proef begon het ook nog eens te onweren, ook heel eng!
Maar ik mag niet klagen want ik was de eerste proef 5e met 189p en de tweede proef 3e met 193p. (De rest van de proef ging wel goed, maar bij mij blijft het slechte altijd net wat beter hangen dan het goede uit een proef)
En dat tikt toch wel door met dat prijzengeld hier. Ik had voor de 5e plaats 25E en voor de 3e plaats 40E!
Dinsdag was ik ook al 2e en 1e en toen had ik dus al 120E verdiend! (50 en 70) Dus voor mij was het een geslaagd concours, nu morgen de Kur op muziek nog. Ik zag dat ik om 22.30u moest rijden, dus dat wordt lekker laat morgenavond!