Citaat:
ik kan nogal boos kijken tijdens het ridjen van een proef
Dat zeggen ze van mij ook altijd! Maar als ik ga proberen een hele proef te lachen dan kan ik me niet meer goed concentreren op het rijden lijkt het wel. Dus nu kijk ik voortaan gewoon lekker 'chagerijnig'
Vandaag helemaal want het ging niet helemaal zoals ik wou! Ramses schrok zo'n beetje heel de eerste proef van de putjes die het water afvoerde bij de bak! En mijn keertwendingen net voorbij E/ achterwaarts bij E/appuyementen in draf en galop naar E gingen dus allemaal een beetje wringerig. Laat staan de uitgestrekte galop op de lijn bij E, dat was zowat een gebroken lijn in uitgestrekte galop! En de tweede proef begon het ook nog eens te onweren, ook heel eng!
Maar ik mag niet klagen want ik was de eerste proef 5e met 189p en de tweede proef 3e met 193p. (De rest van de proef ging wel goed, maar bij mij blijft het slechte altijd net wat beter hangen dan het goede uit een proef)
En dat tikt toch wel door met dat prijzengeld hier. Ik had voor de 5e plaats 25E en voor de 3e plaats 40E!
Dinsdag was ik ook al 2e en 1e en toen had ik dus al 120E verdiend! (50 en 70) Dus voor mij was het een geslaagd concours, nu morgen de Kur op muziek nog. Ik zag dat ik om 22.30u moest rijden, dus dat wordt lekker laat morgenavond!