Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mik_beer schreef:Ik heb vandaag de hele avond bij de dressuurring rondgelopenWas echt super leuk. Ik moest de staartjes ophalen van de Grand Prix en de Rheden prijs en zo. Zat dus in de ring, bij de ingang, kon alles super zien, af en toe kwamen ook ruiters babbelen, kon met jury praten etc.
Ik heb me iig kostelijk vermaakt. Verder moet ik morgenavond en zaterdagavond bij de dressuur helpen. Dus je ziet mij met een vriend + vriendin, met z'n 3en bij de dressuurring
Ik trouwens geloof ik Shanna nog gezien, maar dat wist ik niet helemaal zeker? Bij de bak bij het losrijden van Salinero?
Mik_beer schreef:Eentje was wel vet gierig idd met Gal, zat d'r eentje in de tribune bij A vet hard te zwaaien toen ie eraan kwam.
@ Jaleesa: dan heb ik jou toch gezien, en ik wist het maar niet zekerGhehe stom paard. Hij liep me idd zowat ondersteboven, en die jury in d'r gebrekkig Nederlands: Pazzop
!
elmiran schreef:heeft er nog iemand foto's gemaakt of gefilmd?
Mik_beer schreef:
Ik trouwens geloof ik Shanna nog gezien, maar dat wist ik niet helemaal zeker? Bij de bak bij het losrijden van Salinero?
Mik_beer schreef:[img]
http://archief.paardenfoto.nl/outdoor/d ... .jpg[/img]
HAHAHA! Hahaha. Da's de pa van die vriend van mij
*angstvallig aan 't zoeken of ik ergens opsta*
Nee, gelukkig