Niet getoond is namelijk een 0
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Niet getoond is namelijk een 0
. In een L2 proef word verwacht dat je op een letter kunt rijden en op de juist. Wanneer ik jury zou zijn, wil ik bij een galop ook een galop zijn en niet eerst meer dan tien meter draf, klaar. Als je een paar meter te vroeg of een paar meter te laat bent kan ik me nog een vijfje of bij een strenge jury een viertje vinden, maar dit is gewoon veel te laat en het excuus dat je het niet gehoord heb geld nu eenmaal niet bij een jury 

Oscar schreef:Vanwaar die 4, Kelliej?
Ik zou ook zeggen: 0, niet getoond.
Neonlight schreef:Tja, een 0 of een 1 klopt in principe wel, maar wordt eigenlijk zelden gegeven. Meestal is het dan inderdaad een 4 of zo. Zou zelf precies zo erover denken als jij. Verder dacht ik zelf ook direct dat je beter een volte had kunnen rijden en dan -2, maar aan de andere kant twijfel ik ook of dat wel zomaar mag als de jury dat niet aangeeft.
Er worden zelden 8en of 9ens gegeven, net als zelden n 1 of een 2.
) De opdracht was bij A aanspringen, doe je dat pas later, dat toon je dus niet aanspringen op A. Kijk, in de B heb je nog tussen 2 letters, dan is het pas niet getoont na de 2e letter. En dus gewoon een 0. Spring je dan wel aan, krijg je iig nog punten voor bv een volte in galop, of een midden galop