Wedstrijd Haaren, TBF; 16/17 juli

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wedstrijd Haaren, TBF; 16/17 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 22:18

Net op het terrein geweest, ligt er mooi bij al zeg ik het zelf.

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 18:54

aah komt mooi uit

goed terein is altijd mooi meegenomen

ik start al1 met mn springpony.. dresuurpony heeft ff vakantie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 18:42

zo, morgen en zondag is het zover.

Ben deze week tig keer in de sligro geweest (ons mam doet alle horeca). Maar boodschappen zijn allemaal binnen en in de diepvries/koelkast/enz.

Net mijn kur nog keertje gereden, we zijn er denk ik klaar voor.

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 20:14

Citaat:
Net mijn kur nog keertje gereden, we zijn er denk ik klaar voor

Nou, ik heb hem ook nog geoefend, maar hoe meer ik hem rijd, hoe heter hij wordt. Ik merk zelf ook dat ik door de muziek drie keer zo hard inwerk als anders, dus als hij nu de muziek hoort, denkt hij alweer: O jee, daar gaan die sporen weer!

Dus we gaan maar hopen dat het zondag wat beter gaat!

Succes jullie allemaal morgen!

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 22:27

ik heb hem eigk ookal te vaak gereden en nog nooit super gegaan njaa ik zit ook heel de tijd te rijden en rijden om maar optijd te zijn met mun muziek en dan ben ik te vroeg

njaa vandaag beetje gereden niet teveel beetje losgewerkt en hij liep erg fijn!!

succes iedereen morgen&zondag!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 07:42

Ik reed mijn kur gister voor het eerst zonder mp3-speler maar wel met muziek zodat oki het kon horen Dus die ken de muziek nog niet.

Pony van ellen kent hem al bijna volgens mij. Gister nog lang bezig geweest want klopte opeens niet meer zo goed.

Zijn gister trouwens heel mooie bloemen langs de ring gezet, leuk (not)

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:35

En hoe heeft iedereen gereden?

Haike, ik ben helemaal vergeten dat je zat te schrijven, ik was ook zo geconcentreerd bezig dat ik eigenlijk helemaal niemand heb gezien, sorry!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 23:01

zaterdag even gaan kijken, toen conny, joyce en tess gezien, vandaag denise zien losrijden mijn vriendje was met 3 paarden, het M gewonnen met zijn 5 jarige, met de schimmel was hij 5e en in het Z had hij ook gewonnen, en zijn groom die had haar paard ook meegenomen, en die reed eerste keer L1, en had 161 en 165 punten, dus geslaagd dagje al zeg ik het zelf

denise hoe had je de kür en je gewone proef gereden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:54

Gefeliciteerd Denise!!

Mijn wedstrijd was ook geslaagd: met individuele dressuur was ik 1ste en 3de met 160 en 162 punten. Volgende keer dus Z!!
Met de kur was ik 1ste

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 13:49

Citaat:
Mijn wedstrijd was ook geslaagd

De jouwe is dan nog beter geslaagd dan de mijne! Gefeliciteerd!

Citaat:
vandaag denise zien losrijden

haha, vast het hoogtepunt van je dag denk ik!!!

Maar ik was met de gewone proef 2e met 191 punten en de kur ook 2e met 66,75% en 66%.

Het was wel weer echt een leuk concours vond ik. Lekker op zijn NKB's, dat heeft toch wel weer meer sfeer vind ik. Dan zie je ook weer eens een keer iedereen die je nooit meer ziet omdat ze springen ofzo.

En er was bij de prijsuitreiking van de Kur ook nog een hele leuke pony die de bloemen uit kwam delen (Niet de pony zelf ). Die moet ik toch even laten zien:
Afbeelding

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 13:58

rockey schreef:
zaterdag even gaan kijken, toen conny, joyce en tess gezien, vandaag denise zien losrijden mijn vriendje was met 3 paarden, het M gewonnen met zijn 5 jarige, met de schimmel was hij 5e en in het Z had hij ook gewonnen, en zijn groom die had haar paard ook meegenomen, en die reed eerste keer L1, en had 161 en 165 punten, dus geslaagd dagje al zeg ik het zelf

Dan heb k jou ook gezien

Denise82 schreef:
Quote:

Het was wel weer echt een leuk concours vond ik. Lekker op zijn NKB's, dat heeft toch wel weer meer sfeer vind ik. Dan zie je ook weer eens een keer iedereen die je nooit meer ziet omdat ze springen ofzo.

En er was bij de prijsuitreiking van de Kur ook nog een hele leuke pony die de bloemen uit kwam delen (Niet de pony zelf ). Die moet ik toch even laten zien:

Hahaha weet je hoe oud die pony is? Die is gwoon al 28! zou je echt nie zeggen als je um daar rond zag sjeezen

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 14:19

Nee, dat zou je niet zeggen nee, ik vond dat zo schattig hoe dat beestje daar rond liep! Die beentjes heel snel op en neer!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 15:44

Pannie schreef:
rockey schreef:

Dan heb k jou ook gezien

jaaa?? ik jou niet denk ik ? tenminste ik weet niet wie je bent, dus heb er ook niet opgelet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 09:21

Dat ponytje met de uitreiking vond oki ook erg interessant Met losrijden gingen we al een keertje hard vanwege 'plotseling'opduiken pony.

Ilse nog gefeliciteerd met je prijs bij springen!

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 20:26

alweer gefeliciteerd?

@rockey: K heb davey gezien en daar liep een blond meisje bij...zul jij wel zijn geweest of niet?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 21:59

Pannie schreef:
alweer gefeliciteerd?

@rockey: K heb davey gezien en daar liep een blond meisje bij...zul jij wel zijn geweest of niet?

haha ja dat zal ik geweest zijn

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 14:30

haha vast wel, kyl vond die witte pony ook erg interresant...was eenalaatst met me proef, en ik had niet een zo slecht gereden..stomme jury enne kur was ik 4e..ze hadde gwoon heel de M bovenaan staan...tsjah en ik rijd nog maar L he