CGJ12 schreef:Kitty schreef:Laura, weet je ook wie er jureert bij de Z1?
Jazeker, maar dat gaat ze je niet vertellen.......
Maar ik ben om te kopen hoor

Ik heb dus werkelijk geen idee
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marije1984 schreef:OOOo. Zal wel even lief glimlachen als ik moet groeten (doe ik meestal hoor)
Kitty schreef:Laura, weet je ook wie er jureert bij de Z1?
Alanta schreef:Ik ben er ook weer, we hebben vandaag ons debuut in de L1 gehad.
Er waren vreselijk veel van die vieze dazen die aldoor op Urebe gingen zitten en heb konstant lopen meppen om die dingen weg te krijgen. We hadden zowat een halve fles vliegenspul op haar gespoten, maar hielp niet veel. Toen de proeven, ik was eigenlijk in allebei de proeven wel tevreden, het was de eerste keer, en kan dus alleen nog maar beter worden.
De eerste proef hadden we 157 en de tweede proef hadden we een 7e prijs met 162.
Een zeer geslaagd L1 debuut dus!
Royaltjuh schreef:Nou, we zijn dr weer... Pff wat een dag. Vroeg op, paard vlechten en snel weg... We waren mooi op tijd, dus ff betalen en toen opzadelen. Met losrijden voelde ze echt fijn aan, 'k was helemaal blij. Zelfs de moeilijkere delen van de proef gingen wel! Toen we de 1e proef begonnen kwam er een soort ongeconcentreerde sluier over ons, het ging helemaal mis! Bij het halthouden ging ze achterwaarts, bij hetachterwaarts was ze gehaast, de r.galop werd l.galop + flinkprotest... Uiteindelijk 137eps: Toen pref 2, dat werd dus rijden voor alles of niets... Het ging stukken beter, nbog wel wat slordigheden erin, maar iig 156 en weer een wp
's Middags zou ik nog schrijven maar omdat alle juryleden een schrijven meegenomen hadden werd ik secretariaat, was ook gezellig!