zeijen 3juli wij gaan !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laurae

Re: zeijen 3juli wij gaan !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 08:57

CGJ12 schreef:
Kitty schreef:
Laura, weet je ook wie er jureert bij de Z1?

Jazeker, maar dat gaat ze je niet vertellen.......

Maar ik ben om te kopen hoor

Ik heb dus werkelijk geen idee

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 09:04

Marije1984 schreef:
OOOo. Zal wel even lief glimlachen als ik moet groeten (doe ik meestal hoor)

haha das altijd hel grappig, soms als ik echt blij ben met mijn proef rijd ik op de jury af en denk ik yés daar ben ik tevreden mee en dan komt(de hele proef niet vertoont!! ) een bigsmile en anders rijd ik naar de jury toe en bedenk ik me als ik stil sta oliebol moet ik nu lachen

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 10:30

Kitty schreef:

En weet je dan misschien ook wie de L2 gaat doen?

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 10:48

Whaha als we dan toch zo beginnen ben ik ook wel benieuwd bij welke jury ik moet schrijven in de L1... haha, weet ik nl geeneens Wie weet ist wel een bekende

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 11:39

CGJ12 schreef:
Kitty schreef:

Jazeker, maar dat gaat ze je niet vertellen.......

Nee, jij bent lekker bezig...

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 12:56

Helaas, ik weet geen jury's. Maar lief lachen naar de voorlezer helpt altijd

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 13:33

neehj dat zou niet moeten helpen die horen braaf te schrijven maar ik ken eigenlijk haast gen juries onthoud ze vrij weinig .. ik ken hermy en oortwijn(sorry ongetwijfeld fout geschreven) maar verder hooguit wat van naam..

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 13:41

ohwww en anneloes.. we hoeven ook geen ruzie te maken over aniek (buiten het feit om dat onze kaboutergroom mee gaat ) wannt jij start dus als 1e ind e l2 om 10.45 (goh ) en ik als 4e of later en dan smiddags in de l1 maar we zijn er dus sowieso al als jij moet rijden

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:13

Gheghe, ik ga ook heus geen ruzie maken om Aniek Maar anders moest ik even op zoek naar een andere voorlezer... Maja, aangezien ze er dan toch is

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 15:06

hehe nee grpaje ik ook niet hr ma komt goed dus
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 10:28

Jaaaaah, komt idd goed... En anders zijn dr nog wel meer bekenden die wel hadden kunnen voorlezen... Maja, wil 't altijd graag van tevoren geregeld hebben

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 13:13

jah ik ook hoor wel zo'n fijn gevoel

ps heb echt een ontzettend nare dag (jah nu al ) gehad.. 3 2uur durende proefwerken waarvan ik er 2 goed moest maken en ben gister gaan rijden :|

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 19:57

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 17:51

Jah... definitieve lijst klopt idd... Pff, vanaaf nog ff beetje stijfheid eruit rijden van 2 daagjes vrij, ff voeten wassen en dan morgen vroeg op stal om te vlechten... Bah...

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 18:43

haha ik ben nu al aan t vroeg opstaan gewend (h) morgen word et ook kwart voor6 opstaan, want heb er nog maar 1 helemaal gedaan.. syvel hij is het nets op stal ik heb voor het eerst (gister!!want stress voor de wedstrijd is níét goed ) zelf geschoren.. ben erg trots
syvel was vandaag wat stout aan de longe dus dies morgen goed 2pleasure was erg braaf ondaks datie érg kapot was van springles (gevolgd door rustig dagje hr )

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 22:41

Veel succces allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 06:15

dankjewel

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 19:11

Nou, we zijn dr weer... Pff wat een dag. Vroeg op, paard vlechten en snel weg... We waren mooi op tijd, dus ff betalen en toen opzadelen. Met losrijden voelde ze echt fijn aan, 'k was helemaal blij. Zelfs de moeilijkere delen van de proef gingen wel! Toen we de 1e proef begonnen kwam er een soort ongeconcentreerde sluier over ons, het ging helemaal mis! Bij het halthouden ging ze achterwaarts, bij hetachterwaarts was ze gehaast, de r.galop werd l.galop + flinkprotest... Uiteindelijk 137 eps: Toen pref 2, dat werd dus rijden voor alles of niets... Het ging stukken beter, nbog wel wat slordigheden erin, maar iig 156 en weer een wp
's Middags zou ik nog schrijven maar omdat alle juryleden een schrijven meegenomen hadden werd ik secretariaat, was ook gezellig!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 19:31

Ik ben er ook weer, we hebben vandaag ons debuut in de L1 gehad.
Er waren vreselijk veel van die vieze dazen die aldoor op Urebe gingen zitten en heb konstant lopen meppen om die dingen weg te krijgen. We hadden zowat een halve fles vliegenspul op haar gespoten, maar hielp niet veel. Toen de proeven, ik was eigenlijk in allebei de proeven wel tevreden, het was de eerste keer, en kan dus alleen nog maar beter worden.
De eerste proef hadden we 157 en de tweede proef hadden we een 7e prijs met 162.

Een zeer geslaagd L1 debuut dus!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 20:18

Ik ben er ook weer. Vreselijk die dazen. Tarnnella werdt er wat zenuwachtig van bij het losrijden. Toen de proef.
Ze stond er mooi aan alleen was er iemand die in de voor ring ging rijden terwijl niemand anders dat deed. Daar werd ze erg zenuwachtig van en dan in combinatie met de hekjes...
Op zich ging het niet onaardig. Ik was niet tevreden omdat ze anders beter loopt 150 pnt????? Het was toch zeker een WP waard. Toen ik mijn protocol kreeg wist ik voldoende allemaal 6jes met hier en daar en 5. Mooi ******** jury dus.
Tweede ging iets minder mag nog steeds ruim voldoende 159 pnt.
Die had ik meer in de 1e proef verwacht. Maar ja jury sport. Over het algemeen best tevreden, maar we kunnen beter. Het was onze 5e wedstrijd samen. je kan dan toch merken dat we nog erg aan elkaar moet wennen nog (rijdt er nu 9 weken op)

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 18:58

Alanta schreef:
Ik ben er ook weer, we hebben vandaag ons debuut in de L1 gehad.
Er waren vreselijk veel van die vieze dazen die aldoor op Urebe gingen zitten en heb konstant lopen meppen om die dingen weg te krijgen. We hadden zowat een halve fles vliegenspul op haar gespoten, maar hielp niet veel. Toen de proeven, ik was eigenlijk in allebei de proeven wel tevreden, het was de eerste keer, en kan dus alleen nog maar beter worden.
De eerste proef hadden we 157 en de tweede proef hadden we een 7e prijs met 162.

Een zeer geslaagd L1 debuut dus!

jah super man ik las het!! echt goed.. ik heb in de l1 vrij slecht gereden ik was er zelf niet bij met mijn hoofd maar zat met 162 tegen de prijzen aan.. maar belangrijkste winstpuntje erbij

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 19:30

Royaltjuh schreef:
Nou, we zijn dr weer... Pff wat een dag. Vroeg op, paard vlechten en snel weg... We waren mooi op tijd, dus ff betalen en toen opzadelen. Met losrijden voelde ze echt fijn aan, 'k was helemaal blij. Zelfs de moeilijkere delen van de proef gingen wel! Toen we de 1e proef begonnen kwam er een soort ongeconcentreerde sluier over ons, het ging helemaal mis! Bij het halthouden ging ze achterwaarts, bij hetachterwaarts was ze gehaast, de r.galop werd l.galop + flinkprotest... Uiteindelijk 137 eps: Toen pref 2, dat werd dus rijden voor alles of niets... Het ging stukken beter, nbog wel wat slordigheden erin, maar iig 156 en weer een wp
's Middags zou ik nog schrijven maar omdat alle juryleden een schrijven meegenomen hadden werd ik secretariaat, was ook gezellig!

ach beetje spelen
nou ik baal echt ontzettend heb dus 140 en 145 gereden, had ik ook exact zo verwacht maar dan anderom zegmaar maar goed, ik voelde het al op het inrijterrein.. hij wou rechts niet aannemen wat zeg ik hij ging er zelfs tégenin.. dus had hem nie voor elkaar onwijs vervelend .. als ik nou kon zeggen datie wél zn best had gedaan.. mahjah mn instructrice zei dat ik er niet meer uit had kunnen halen en dat het nu na veel succes eens minder gat waren wel lieve woorden maar goe hij krijgt nu deze week even wat meer rust gaan niet trainen alleen 2x an de longe en verder 1x springen 2x buiten rijden en 1 dag geheel rust in het weiland... de selecties maken toch niets uit.. en goed, ik wil geen overtraind paard ook al had het wél wat uitgemaakt .. misschien waszie het even helemaal zal en dat is niet de bedoeling!!

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 19:34

hey marije, Super Vervelende beesten idd ben nog afgestapt om opnieuw te sprayen maar goed volgens mij hebben we jou nog gezien.. jij kent lin(onze kaboutergroom-->radijs) wel volgens mij..?!

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 20:08

Mja die beesten waren echt vervelend! Wij hadden geen vliegenspul mee, 'k heb 't ook nog wel overleefd, maar volgende keer gaat het wel mee, zeker weten! Blegh...voor het paard was het ook geen pretje!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 21:54

Ik heb de laatste jaren nog nooit zo slecht gereden als afgelopen weekend. Bij het losrijden was ze al helemaal op en tijdens de proef heb ik mijn rechterbuitenhand er niet bij gehad waardoor o.a. de schouderbinnenwaarts er niet uit kwam.
En overal impulsverlies...