Bokt wedstrijden...?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Whateverr

Re: Bokt wedstrijden...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 17:51

love_sander schreef:
Leuk idee; maar veel om te regelen..
En waar wild je het houden? Land huren kost geld.

Zie berichtje voor jou bericht

ik heb al een aantal terreinen die ik voor niets mag "lenen", deze zijn ook over heel nederland heen verspreid.

In elke provincie heb ik al 1 terrein;
Groningen: 1
Friesland: 2
Drente: 1 (deze is echter met cross parcours, zie vorig berichtje van mij)
Overijsel: 1
Utrecht: 1
Flevoland: 1
Noord-Holland: 1
Zuid-Holland: 2
Zeeland: 2
Gelderland: 1
Noord-Brabant: 3 (1 van deze terreinen is met cross parcours, zie eerder bercihtje.. ) {hier woon ik zelf, dus meer bekende, daarom ook meer terreinen}
Limburg: 1

Gr. Alice

Ps: Weet iemand hoe het dan zit met de verzekeringen?? Heb je die ook nodig met onderlingen wedstrijden, etc.. (zelf zal ik ook hier info over zoeken, maar toch )

In Ieder geval alvast bedankt

Whateverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 17:53

Japke_Z schreef:
nee, een competitie is toch echt wat te veel gevraagd, wij hebben al genoeg moeite een locatie te vinden voor een benefiet wedstrijd........

uhh, dat dit eigenlijk hetzelfde idee is als een benefiet wedstrijd... toch??? alleen gaat het nu niet om geld op te halen...

het grote verschil is dat mensen voor ons meer doen omdat wij een goed doel erachter hebben zitten. Als je geen goed doel hebt hoef je er niet op te rekenen dat je makkelijk aan een locatie komt voor weinig/geen geld......

Ik héb al terreinen (aantal 17) voor helemaal niets, op 2 terreinen zelfs jury etc... ook voor niets...

Duss hier zou ik geen problemen mee hebben...

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:53

Het lijkt me een erg leuk idee!!!!
Kan ook werkelijk iedereen op bokt meedoen, of moet je nog een aantal berichten hebben??

Je kan misschien een dressuur, een spring, en een cross competitie doen, er zijn mensen die niet springen, niet crossen, of die wel springen en/of crossen, en alleen dressuur saai vinden.
Het si wel meer werk, maar ik vind het een erg leuk idee, en vind het leuk dat je het regelt, en hooop voor je dat het lukt!!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:18

Karin schreef:
Overigens vind ik het een leuk idee, maar ik denk niet dat het gaat werken. Mensen die officiële wedstrijden rijden, zijn daar vaak al heel druk mee. En die gaan niet zo snel 'voor de lol' in een vrij weekend ook nog een wedstrijd rijden die niet voor punten meetelt. Maar dat is wat ik denk, ik kan het ook helemaal mis hebben.

Ik zou een officiele wedstrijd van mij voor laten gaan
Ik denk er het zelfde over

Whateverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 18:48

dat is ieders eigen mening, je hoeft ook niet mee te doen het is alleen leuk als je het wel doet...

Het is de bedoeling dat dan IEDEREEN mee kan doen, zolang je mar een actieve bokker bent...

Gr. Alice

ps: als ik zou moeten kiezen is het zelf ook een officiele wedstrijd hoor
Ik zal kijken of ik het kan doen dat er bijna of geen wedstrijden zijn, is de opkomst ook weer groter...
Echter kunnen we er wel een goed doel er aan hangen,,, dus alles wat het opleverd gegeven wordt aan een goed doel of een bepaald stichting of what ever, van mij part naar Utrecht (die kliniek/dierenziekenhuis)
Hier ideeën over laat het dan weten

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:05

Ook voor onderling, moet je zeker goed verzekerd zijn, want mocht er iets ernstigs gebeuren, dan kunnen ze de organisatie aansprakelijk stellen.

Whateverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 19:13

confetti schreef:
Ook voor onderling, moet je zeker goed verzekerd zijn, want mocht er iets ernstigs gebeuren, dan kunnen ze de organisatie aansprakelijk stellen.

Okee dankje...
Dan ga ik dat ook zeker uitzoeken hoe en wat en zonder verzekering geen wedstrijden

Hahaha, iig thnq

Alice

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:39

Neem ook even contact op met de KNHS.
Bij het mennen zijn ze niet blij met 'wilde wedstrijden'. Wedstrijden die niet onder de vlag van de KNHS geregeld worden. Er wordt dan niets mee gedaan maar in principe staat er een schorsing voor 3 wedstrijden op, als je meehelpt/meerijdt op zo'n wedstrijd/

Hoe dit ohz. zit weet ik niet. Maar onderlinge wedstrijden moeten ook aangemeld worden (bij het mennen dan).

En idd zoals confetti zegt; Verzekeringen moet je altijd hebben.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:45

Waarom maak je er geen officiele wedstrijd van? Dit kan je toch wel aankaarten bij de KHNS? En dan dat de winst naar goede doelen gaat? Als het niet officieel is trek je denk al veel minder mensen aan!!

Whateverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 19:52

hej,

ja dat si wel zo, maar als je officiele wedstrijd er van maakt heb je al veel meer 'start' geld nodig...
enn dan mag iedereen mee doen, dus niet alleen bokkers zoals in dit geval de bedoeling is...

Maar ik zal eens overal info vandaan halen en kijken wat ik er van kan makne:)

ALice

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:37

Scum schreef:
In februari zijn er 2 bokt wedstrijden geweeest, om geld in te zamelen voor Azie. Het is veel werk om het te regelen, locatie, juryleden, inschrijvingen, enz.

Ik vond het wel erg leuk. Maar het is ook heel moeilijk om zoiets weer op poten te zetten en dan ook nog eens als een hele reeks. Bovendien zijn er veel ruiters die geen zin hebben om wedstrijden te rijden waarbij je geen winstpunten kunt halen.

Was het toen officieel of onderling?

Als het officieel is doen er zeker meer mensen mee!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 21:57

Als je het onderling doet kunnen alle bokkers mee doen die willen, neit alle bokkers hebben een startkaart. Zo heb je dan weer het probleem dat het toch teveel op wedstrijd ruiters gericht wordt. Daarom zou ik kiezen voor onderling. Of je zou het op moeten splitsen dat kan natuurlijk ook.
@ Quintjuh je bent er maar actief mee, super!!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:44

Kijk, je kan het nog op een andere manier doe'.
1. Aanmelden bij de KNHS, maar dan moet je wel een vereniging hebben die die wedstrijd organiseert. De hoogte van het inschrijfgeld bepaal je zelf.

2. Aanmelden bij een FNRS manege (er zijn vast wel bokkers die bij een FNRS manege rijden) en die het laten organiseren.

3. Er zijn maneges die beide doen, KNHS en FNRS, dus dan kun je al een heel aantal inschrijvingen verwerken.

4. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe je het moet regelen voor mensen die nergens zijn aangesloten . Dat is toch wel erg moeilijk.

Het grootste probleem blijft toch de verzekering. Je moet haast wel verenigingen/maneges hebben die het organiseren, dat scheelt een hele hoop ellende, die zijn namelijk verzekerd.

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:28

ik vind het echt een super leuk idee.

Anneliesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:55

Leuk idee!
Is het qua verzekeringswerk niet mogelijk dat een grote verzekeringsmaatschappij sponsort? Dus jij geen verzekering betalen en hun wel verzekeren en reclame maken?

Whateverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 12:10

Anneliesss schreef:
Leuk idee!
Is het qua verzekeringswerk niet mogelijk dat een grote verzekeringsmaatschappij sponsort? Dus jij geen verzekering betalen en hun wel verzekeren en reclame maken?

Dit vind ik wel een heel goed idee...

Ik ga kijken of ik het voor elkaar kan krijgen

Gr. Alice