Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Ik vind het een goeie vraag dat van coupons wel of niet opsturen, maar uit ervaringen uit het verleden is gebleken dat mensen die ze dus niet opsturen ook veel makkelijker niet op komen dagen en stuur ze dan maar eens een rekening! Ik blijf dus voorstander van: je staat pas definitief ingeschreven als je coupons binnen zijn.
CGJ12 schreef:Kelan schreef:Dan ben je er als rekenkamer wel weer heel erg afhankelijk van dat de schrijvers/schrijfsters dat netjes doen.
Als ik zie dat ze nu zelfs af en toe vergeten de jurynaam op te schrijven, dan zou me dat toch niet zo'n gerust gevoel geven.
Maar misschien moet ik leren wat meer vertrouwen in de schrijfsters te hebben
Je moet zorgen dat je goede schrijfsters (m/v) hebt..........
Dan hoef je die coupons ook niet na te tellen. Dát scheelt pas een hoop werk!!!
Kelan schreef:[Lekker blijven doordromen CGJ![]()
Met 28 ringenzitten er altijd wel een paar tussen die het nog niet zo goed kunnen, en dat geeft helemaal niet, maar dan wil ik niet dat ze ook nog de verantwoordelijkheid krijgen te zorgen dat de klasse/ring/startnummer goed op de coupon komen te staan. Ik ben al dik tevreden als de cijfers, commentaar + jurynaam/nr er netjes op staan.
Cinzano schreef:Zal wel aan mij liggen hoor... maar ik ben nu op startlijsten hard aan het zoeken naar 1 vereniging waarbij je je oline kan inschrijven voor de wedstrijden maar ik heb er nog geen gevonden
CGJ12 schreef:Dan organiseren jullie concoursen die GROTER zijn dan jullie logistiek aankunnen.........
Waarom toch in hemelsnaam 28 ringen..........
Persoonlijk zou ik dat liever spreiden over 5 avonden (of nog meer) of 3 weekenden en dan steeds maximaal 6 ringen. Kun je het een beetje overzien en is het mijns inziens stukken gezelliger........
Zo organiseer je het op de achterkant van een sigarendoos.......
Kelan schreef:Met 28 ringen zitten er altijd wel een paar tussen die het nog niet zo goed kunnen, en dat geeft helemaal niet, maar dan wil ik niet dat ze ook nog de verantwoordelijkheid krijgen te zorgen dat de klasse/ring/startnummer goed op de coupon komen te staan. Ik ben al dik tevreden als de cijfers, commentaar + jurynaam/nr er netjes op staan.
Cinzano schreef:Zal wel aan mij liggen hoor... maar ik ben nu op startlijsten hard aan het zoeken naar 1 vereniging waarbij je je oline kan inschrijven voor de wedstrijden maar ik heb er nog geen gevonden
Kitty schreef:Er is een postcodetabel met woonplaatsen als database. Als je woonplaats er niet in staat, moet je gewoon even een mailtje sturen, dan wordt die toegevoegd.