Meer starters CH Sneek 19 t/m 24 juli?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hesterv

Re: Meer starters CH Sneek 19 t/m 24 juli?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 09:08

gomir schreef:
Het terrein is niet heel bijzonder in Cornwerd, maar ik vond het op zich wel een fijn concours om te rijden. Behalve dan mijn ruzie vorige keer Clown Tip: probeer nooit iemand subtiel te vertellen dat een slof niet mag met losrijden voor het B, voor je het weet worden ze heel boos op je. En het was van mij echt heel goed bedoeld, want ik ging er vanuit dat ze het niet wist en aangezien de week erna kringkampioenschappen waren en het zo sneu is als je daar gediskwalificeerd wordt zei ik er wat van...

Dat ga ik vinden Hester Ja

Hmm, rare mensen op deze wereld, probeer je ze te helpen *zucht*. Maar goed, ik heb ook het idee dat iedereen in deze paardenwereld zelf vind dat ie alles het beste weet Knipoog . Ik probeer ook wel eens wat tips uit te delen (en vraag vaak ook om tips)maar ehm, moet je idd wel voorzichtig aan doen.. Net als met losspringen in Franeker, wil een meisje in het B springen op M niveau gaan losspringen.. Ehm, logisch, ik maar even opmerken; het parcours staat niet zo hoog hoor (nadat de pony ook geweigerd had op die 'loswerk hindernis', duh). Volgensmij had ik het toen helemaal gemaakt bij haar (een hele boze concurrent erbij Clown ) Achja, boeie, ik doe mijn best Lachen

Gelukkig dat je het dan kan vinden trouwens Haha! Tong uitsteken

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 16:18

Heej, stalgenoot heeft zich ook opgegeven voor deze wedstrijd, dus ik ben er ook nog even te vinden.
Ze start met dr paard M1 dressuur...

Dan zie ik je dan wel weer, Hester, haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 17:00

Jaaa leuk!! Alvast heel veel succes toegewenst

Ik geloof dat M dress paarden op de donderdag is, ik loop er dan waarschijnlijk wel wat rond te helpen (coupons ophalen of schrijven ofzo)... Als ik er niet ben heb ik zelf training bij Ria Haringsma

=x=

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:51

Owjah, noujah dat merken we vanzelf dan wel