Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moowsy schreef:Haha..![]()
Ik vind het wel lekker dat het op zand is.. Aangezienhet zulk weer is nu..![]()
moowsy schreef:Ik was 1x 2e met 161 en de andere proef 154.. Terwijl ik die veel beter vond gaan.. Ze was mooi rustig enzoo, de eerst proef nogal heet en druk.. Blijkbaar wilde de jury dat zien haha..
Voor mij precies hetzelfde, volgende week bij de voornruiters en dan even pauze.![]()
Wat ik trouwens wel heel vervelend vond is doordat er zoveel uit vielen ik ineens een half uur eerder moest, bij een anderfe groep ertussen.. Mijn familie woont ook in harmelen dus die zouden komen.. Mijn oma was gelukkig wat eerder( voor haar dan) En mijn oom en tante enzo waren nog net op tijd voor de 2e proef..
Ik kon ook bijna niet losrijden enzoo.. Het was ook zo heet in die binnenbak.
Merilyn schreef:@ Moowsy Ik heb de 2e proef van Linda op Kentauer voorgelezen. Ik moet jou dan hebben zien rijden.Op het bruine paardje geloof ik. daarnaast heb je ook nog op stal gestaan bij Edward v/d arend en daar heb ik ook een hele tijd gestaan.
Merilyn schreef:Hoe heeft Linda het gedaan met Kentauer?
moowsy schreef:Merilyn schreef:@ Moowsy Ik heb de 2e proef van Linda op Kentauer voorgelezen. Ik moet jou dan hebben zien rijden.Op het bruine paardje geloof ik. daarnaast heb je ook nog op stal gestaan bij Edward v/d arend en daar heb ik ook een hele tijd gestaan.
Sterker nog... Ik sta er nog steeds.Waren jullie niet foto's aan het maken van het paardje van thirza?
![]()
haha..
Eusebio schreef:Ben super tevreden en weer een punt rijker, nog eentje te gaan en we mogen officieel Z starten.De eerste proef iets wat slordig en tweede met 151 punten, tweede proef ging heel fijn, eerste met 158 punten.
![]()
Er werd leuk gereden, maar het was zo heet, ging bijna onderuit, maar goed het was een hele fijne geslaagde dag. Jongleurtje gefeliciteerd, het ging je goed af gisteren.
jongleurtje schreef:Eusebio schreef:Ben super tevreden en weer een punt rijker, nog eentje te gaan en we mogen officieel Z starten.De eerste proef iets wat slordig en tweede met 151 punten, tweede proef ging heel fijn, eerste met 158 punten.
![]()
Er werd leuk gereden, maar het was zo heet, ging bijna onderuit, maar goed het was een hele fijne geslaagde dag. Jongleurtje gefeliciteerd, het ging je goed af gisteren.
Gefeliciteerd Kim, op naar het Z...