Bij mij ging het wel aardig (dressuur dan). Ik had 158 en 170! Beetje hoog misschien die laatste maar ik was er wel blij mee! Springen ging niet erg lekker. Uitgebelt bij het klassiek parcours maar ik ben wel rondgekomen in het progressieve parcours. Geslaagd dagje voor mij dus.
Goed zow! (Y) Gefeliciteerd! Volgens mij heb ik jou wel zien springen.. toen was ik aan het inrijden met dressuur.. ik rijd ook met een rooie tui ik heb een paar stukjes gezien van je springen.. volgens mij is je pony best druk in het parcours? of nie..?
Haha ja ze is best druk in het parcours. Ze gaat vaak snel, maar ik heb het de laatste tijd redelijk onder controle. Ze moet alleen wat zelfverzekerder worden. Ik krijg haar nog niet meteen over 'enge' hindernissen. Maar dat gaat vast beter worden.
Ben er ook weer. Moest vandaag rijden, liep wel lekker en had 183 en 3e en 188 en 1e. @ Rosalie123 en Anky12, hadden jullie gister nog last van de regenval? Hoorde dat de wedstrijd ook later was begonnen ofzo...?
152 en 147 helaas, maar nou zag ik net op de uitslagen dat ik met die 152 nog 5e was. Alleen ik ben niet tot de prijsuitreiking gebleven omdat ik nog weg moest
Ik was had 162 en 152.. die 2e proef ging niet zo goed hij viel bijna met groeten en ging stilstaan toen ik overgang naar stappen maakte en viel bijna om van de moeheid maar was super tevreden nadat ze net ziek is geweest en ik nog niet zo lang heb kunnen trainen.. alleen vond heel vreemd op de uitslagen stond dat er ook een 8e prijs werd gegeven krijg ik hem niet :S ze hadden zich vergist het moesten er 7 zijn ik was helemaal blij had ik weer 10 euro ging het feest niet door