Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chely schreef:je bent jury, je wordt er voor betaald
Scum schreef:Je krijgt 12,50 euro, en daar mag je dan 3 uurtjes voor zitten. Is toch netjes betaald, 4 euro per uur?
fabienne schreef:Chely schreef:je bent jury, je wordt er voor betaald
Hoe kom je daar nu bij???? De mensen die zitten te jureren worden daar echt niet voor betaald hoor!!!! Allemaal vrijwilligerswerk! (ze krijgen hooguit kilometergeld voor de reis)
muiltje schreef:ach of ze er nu wel of niet voor betaald worden, hij zal het vast niet expres gedaan hebben, maar ondertussen heeft hij WEL mijn dag verpest. En ik vind het verschil maken of hij 1 onderdeel of 8onderdelen niet gezien heeft! Ald je jury bent weet je gewoon dat je een verantwoordelijke taak hebt anders moet je ergens op een terasje gaan zitten en in de verte proefjes bekijken.
Grr, maar goed even ademhalen en weer rustig verder rijden, blijft leuk dressuur rijden!!
joor schreef:beetje laat maar toch wil ik zeggen dat je echt een belletje moet doen naar het KNHS. ik ben zelf ook jury en dit is te belachelijk voor woorden. echt bellen hoor!