Balen SGWukkie!!! Zeker omdat het je debuut was!! Hoop voor je dat het volgende keer beter gaat!!
Ik heb ook niet fijn gereden gister! Idd de bodem was veeeel te hard!! De inrij baan is zooo zwaar!! en dan het terrein zelf zo kneiter hard!! Eerste rondje had ik 2 balken. Hij liep echt heel erg te rommelen onderweg. Ik kon hem er pas na hindernis 4 ( toen ik al twee balken had ) pas weer lekker bij rijden!! Tweede rondje ook niet lekker gereden. 1 Balk en evengoed nog tweede!!
MAARRRRR....... Ik denk dat ik een goede kans maak om die hoofd prijs te winnen die ze hebben uitgeschreven voor diegene met de meeste plaatsingspunten over vijf wedstrijden!! Heb hele tijd tweede gestaan achter bianca schroder. En vorige week stonden we gelijk met het aantal punten. Nu kwam het secretariaat naar mij toe met de mededeling dat ik vrijdag wel naar het ruiterbal moet komen want dan is de prijs uitreiking!! En ik zat zeker bij de 1e drie!! Nu hebben we even zitten rekenen en er is dus een kans dat ik 1e zou kunnen zijn!! Dus jullie raden het al!!!: ik ga vrijdag(morgen) toch maar naar het ruiterbal!! Als ik wat weet over de uitslag dan zal ik het op bokt zetten!!
Ik hoop maar dat er nog wat meer leuke bekende zijn op dat ruiterbal anders ben ik zo helemaal alleen!!