Nederlandse top niet in trek bij de Amerikanen..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Nederlandse top niet in trek bij de Amerikanen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 21:09

Hmmm... die site ligt er bij mij uit, dus ik kan niet meegenieten. Het gaat waarschijnlijk over het laag, rond en diep rijden?

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 21:22

Fitzroy schreef:
Hmmm... die site ligt er bij mij uit, dus ik kan niet meegenieten. Het gaat waarschijnlijk over het laag, rond en diep rijden?

Ja, en dan vooral over de losrijdmethode van Anky, Edward enz. Ik heb het net eventjes bekeken en volgens mij lopen ze echt een beetje te overdrijven.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 07:36

Uhh, ik dacht dat zo'n 70% van de nederlandse dressuurruiters ook "problemen" hebben met de diervriendelijkheid van de LDR methode. Ik heb het niet over het resultaat ervan, maar je moet er niet aan denken dat jan en alleman dit thuis gaat proberen.

De amerikaanse collega's maken hier misschien wel voor het eerst kennis mee. En eerlijk gezegt, snap ik de bedoeling op meer dan de helft van de foto's ook niet.

Hier in Friesland leren we ze altijd om "aan het been" te rijden terwijl het er op lijkt dat dat het laatste is waar de top aan denkt.

Laurens van Lieren is de top( op de foto's igg), een stop waar een op hol geslagen shetlandruiter zich niet voor zou schamen, terwijl het beest stil staat Huilen
Als iemand mij de zin of de onzin hiervan kan uitleggen( of moest hij een scheet laten?) dan hou ook ik me aanbevolen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 07:47

heb net dat gehele topic op dat andere forum lopen lezen Ziek

Op het eind gaat het ook echt helemaal nergens meer over Haha!