Wie gaat er naar de kringkampioenschappen in w'veen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mesastamp

Re: Wie gaat er naar de kringkampioenschappen in w'veen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 08:41

altijd vroeg, het is zo gezellig als ik bij me ouders ben kom ik zeker kijken er moeten ontzettend veel bekende van me duss, kan ik gelink ff bijkletsen met marriet

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:21

daffodil schreef:
Ik weet wel dat bijvoorbeeld met het hemelvaartconcours er met gemak twee volledige ringen (dus 25 starts) van de L2 gevuld konden worden. En nu mis ik daar behoorlijk wat namen tussen van mensen die toen wel startten, maar nu niet. En deze mensen zitten wel allemaal in de kring. Het lijkt ook wel of er vanuit de verschillende verenigingen erg weinig aandacht aan wordt geschonken waardoor het rijden van deze wedstrijd misschien een beetje in het niet gevallen is....jammer hoor. Ik ga in ieder geval de hele week hard trainen om een poging te wagen een goeie proef neer te zetten!

Dat is de juiste mentaliteit!!!!!!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:48

Ik ga voor 22 zessen op mijn volgende protocol.......

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:57

En dus 4 zevens?!?!?!?!?!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:53

daffodil schreef:
Ik weet wel dat bijvoorbeeld met het hemelvaartconcours er met gemak twee volledige ringen (dus 25 starts) van de L2 gevuld konden worden. En nu mis ik daar behoorlijk wat namen tussen van mensen die toen wel startten, maar nu niet. En deze mensen zitten wel allemaal in de kring. Het lijkt ook wel of er vanuit de verschillende verenigingen erg weinig aandacht aan wordt geschonken waardoor het rijden van deze wedstrijd misschien een beetje in het niet gevallen is....jammer hoor. Ik ga in ieder geval de hele week hard trainen om een poging te wagen een goeie proef neer te zetten!

Misschien komt het ook doordat Woerden dit weekend is, wat natuurlijk ook een leuk concours is. Ik snap het ook niet, dit soort kringkampioenschappen zijn toch gewoon leuk om te rijden!? misschien mag je zelfs wel door naar de Regio, dat maakt het toch extra spannend?!
Wij gaan ook nog even flink aan de bak deze week om zaterdag goed voor de dag te komen. Morgen gaan we proeven oefenen en videoen. Ik ga voor één punt, lijkt me wel een realistisch doel. Om bij de eerste 6 te eindigen zal wel heel leuk zijn, maar zit er denk ik niet in. Heb er wel zin in!

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:00

wie starten er L1 van de bokkers?? ik moet namelijk schrijven bij die ring.

(Woerden is trouwens alleen B t/m M dressuur. het concour is volgend jaar weer.)

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:13

Ragne schreef:

Misschien komt het ook doordat Woerden dit weekend is, wat natuurlijk ook een leuk concours is. Ik snap het ook niet, dit soort kringkampioenschappen zijn toch gewoon leuk om te rijden!? misschien mag je zelfs wel door naar de Regio, dat maakt het toch extra spannend?!
Wij gaan ook nog even flink aan de bak deze week om zaterdag goed voor de dag te komen. Morgen gaan we proeven oefenen en videoen. Ik ga voor één punt, lijkt me wel een realistisch doel. Om bij de eerste 6 te eindigen zal wel heel leuk zijn, maar zit er denk ik niet in. Heb er wel zin in!

Dat is ook mijn doel hoor! Bij de eerste 6 eindigen is absoluut niet haalbaar voor mij Zeker wanneer je kijkt wie er allemaal mee doen...

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:42

zirkoontje schreef:
wie starten er L1 van de bokkers?? ik moet namelijk schrijven bij die ring.

(Woerden is trouwens alleen B t/m M dressuur. het concour is volgend jaar weer.)

Laatste starter bij L1 paarden is iemand van mijn vereniging! Ze start pas net L1.

OTTI, als hoeveelste ben jij in de M1?

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:17

Als 19e, met een schimmel genaamd Otto...

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:21

Otti:
Citaat:
Zeker wanneer je kijkt wie er allemaal mee doen...

op wie doel je?? (ben gewoon nieuwsgierig....)

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:34

[/quote]

op wie doel je?? (ben gewoon nieuwsgierig....)[/quote]

Ik doel op Roos Kok met Sensibel, Annemieke Koene met Tatanka, Monique vd Akker met Playboy, Anja Schep met Sin-Jet en eigenlijk ook wel een beetje op jou. In de L2 scoorde je in ieder geval altijd, dus ik mag aannemen dat het M1 ook gaat lukken?!?!?

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:42

Zijn er (behalve Mariët dan ) nog meer mensen die B starten?

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:03

double schreef:
Zijn er (behalve Mariët dan ) nog meer mensen die B starten?

Onbeleefde vraag waarom start je niet L1?
Gezien je punten en hoe jullie het in de les doen moet dat toch gaan of heb ik het mis?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:41

zijn er toevallig mensen die mee starten in de Z2 die hier op bokt zitten??? Ik ken wel bijna alle mensen, maar ik weet niet of er iemand van hun op bokt zit, of dat de mensen die ik niet ken op bokt zitten.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:58

OTTI schreef:

Ik doel op Roos Kok met Sensibel, Annemieke Koene met Tatanka, Monique vd Akker met Playboy, Anja Schep met Sin-Jet en eigenlijk ook wel een beetje op jou. In de L2 scoorde je in ieder geval altijd, dus ik mag aannemen dat het M1 ook gaat lukken?!?!?

Kijk, en dat zijn nou de voordelen van zelf in de L2 blijven hangen!!! Die ben ik kwijt, overigens ken ik de rest van mijn groep niet, dus kan dat nu makkelijk gillen. Is het zo dat van elke groep er zes doormogen? Of verschilt dat per klasse?

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 22:07

Verschilt per klasse, van de L2 mogen er volgens mij 8 door.
Je kan het nakijken op www.knhszuidholland.nl bij Regiokampioenschappen, daar staat de afvaardiging per kring.

Ik zie ook inderdaad weer veel dezelfde namen staan gezellig. We zien zaterdag wel hoe het gaat, heb er wel zin in.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 22:31

gamble: toen ik me inschreef voor de kringkampioenschappen, had ik mijn punten nog niet om naar de L te gaan.. Vandaar..

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 12:49

mesastamp schreef:
altijd vroeg, het is zo gezellig als ik bij me ouders ben kom ik zeker kijken er moeten ontzettend veel bekende van me duss, kan ik gelink ff bijkletsen met marriet

zeker dat we bij gaan kletsen, maar ik moet al om 8.44 u en 9,04 u, ben je er al zo vroeg?

WAT VINDEN JULLIE VAN HET IDEE OM EEN BOKT.NL HERKENNINGSTEKEN TE DOEN? DAN ISSET METEEN EEN SOORT VAN MEETING

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 12:50

alleen wat voor teken ? ben niet zo crea vandaag

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:54

otti: het is nu wel een niveautje moeilijker he... ben er nog niet geheel klaar voor vind ik zelf. Ik heb vorige week in Almelo voor het eerst M1 gestart en heb wel de finale mee gereden maar ben toen niet bovenaan geeindigd. Wist je trouwens dat ik les heb van Annemieke Koene (Roos Kok ook). Toevallig dat we nu allemaal tegen elkaar moeten rijden (was afgelopen winter in het L1 ook zo)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:21

Dewi schreef:
otti: het is nu wel een niveautje moeilijker he... ben er nog niet geheel klaar voor vind ik zelf. Ik heb vorige week in Almelo voor het eerst M1 gestart en heb wel de finale mee gereden maar ben toen niet bovenaan geeindigd. Wist je trouwens dat ik les heb van Annemieke Koene (Roos Kok ook). Toevallig dat we nu allemaal tegen elkaar moeten rijden (was afgelopen winter in het L1 ook zo)

toevallig wist ik het wel ik zag je auto trouwens net(iets voor half 6) bij annemiek staan (ik woon in ammerstol en rijd erlangs als ik naar huis ga) ff offtopic vraagje: staat jou paard ook bij annemiek?? ohwja en dat bokt herkenningsteken :S tja, verzin eens wat, ik ben te herkennen aan een vos met een anky dekje(nieuw model) ehm blauw jasje, blauw hoedje, stang en trens hoofdstel zo een van kieffer met goude rantjes(neusriem en frontriem) .*krijgt nu al helder moment,dat duurt lang *als iedereen nou ff foto neerzet dan herkennen we elkaar wel denk ik

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:36

@Dewi - Nee, dat wist ik niet! Wel leuk dat jullie zo gelijk op gaan in iedere klasse. Misschien moet ik dan ook maar eens bij Annemieke gaan lessen en dan maar hopen dat Ot net zo lekker gaat lopen als die van jullie!

Ik vind overigens wel dat je altijd een soort van in een klasse moet groeien. Op het moment dat het echt lekker gaat en je ook hoge punten gaat scoren, mag je over naar de volgende klasse...

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 23:12

De startlijsten zijn trouwens aangepast, maar geen dramatische wijzigingen. In de M1 is niets veranderd (aangezien hier er nog al wat M1-ers zitten, gezellig!). Ik heb de jury van de eerste M1-proef volgens mij wel eens bij een selectiewedstrijd als jury gehad.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 08:42

En....was t wat die jury? Ik heb in de L2 de tweede proef iemand die ik ook al eerder gehad heb, en daar was ik wel te spreken over.

Hoe werkt het trouwens verder? Je rijdt twee proeven, tellen ze alletwee mee, of misschien alleen de eerste?

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 08:48

Nee, ze tellen alle twee mee.
Vorig jaar was ik in de L2 2e en 9e en uiteindelijk 3e in het kampioenschap. De kringkampioen kan dus iemand zijn die niet eens een proef heeft gewonnen als de jury's van mening verschillen.
Dat zal wel gebeuren in de M1 gezien het grote verschil in de proeven. De eerste proef is heel exact terwijl de tweede alleen maar lange lijnen bevat.

Die jury was wel wat ja, zeer to the point, hou ik wel van.