CH Gorredijk 16/18 juni, wie gaat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marije1987

Re: CH Gorredijk in juni, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 08:42

Dus alle bokkers staan bij de dressuurbanen? Tong uitsteken Het is jammer dat er niet meer bokkers zijn die mee gaan springen..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:38

Pinacolada schreef:

Heb jij ook een voorlezer mee? Ik moet 2 na jou volgens mij. ff checken, jij staat op 7 en ik op 9 Haha!. Heb geen voorlezer en jou "ken" ik, dus dacht zal eens ff horen. Heb je vrijdag ook wel gezien, je was aan t afzadelen toen wij langs kwamen. Blauw Halma busje en ook witte impex met rode en blauwe strepen Knipoog

Ik rij mijn proeven vaak uit mn hoofd, weet nog niet of er deze keer iemand mee gaat, maar als er iemand meegaat, kan die dan wel voorlezen Lachen (Behalve als t mn vader is Tong uitsteken die wil je niet als voorlezer hebben want dat kan ie (nog) niet Knipoog)

Haha, heb je ons vrijdag gezien Tong uitsteken Vrijdag was een drama jammer genoeg. Goldy heeft last van verlatingsangst en we waren dus met zn 2en (we hebben sindskort dus ook een 2 paardstrailer) Maar ja je gaat niet in pas de deux samen rijden dus zodra t stalgenootje een beetje uit de buurt was was ze helemaal druk en onhoudbaar.
Als je ons met afzadelen hebt gezien, zag je wel dat ze niet kon wachten om de trailer weer in te mogen naast dr stalgenootje... raar beest Clown

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:06

K ga alleen zaterdags kijke bij t springe. de week erna pas weer me 1e wedstrijd ivm veulentje

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 15:50

Vrijdag ga ik voor het eerst Z1 dressuur.. (vanaf de m1) en springen in de B... Lachen

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:25

Ik moet in baan 11 en 12..
Als nummer 10 (m2 dressuur)

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 20:57

[quote="marije1987Jep! Was jij niet met Marcella Hokse mee?(uit topic Oranjewoud?)[/quote]

ja thats me!!!
je kan me herkennen aan mn aparte lach Tong uitsteken

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 21:16

Nou, ik ben weer terug.
Heb Marije1987 zien springen met Sjors, klopt dat? Een schimmel als ik het goed heb.
Ik reed voor de 2e keer mee in het L1, het inrijden ging heerlijk.. Maar toen we de ring ingingen had ze totaal haar hoofd niet bij mij, ze was hengstig en dan ziet ze alles
Hier nog een foto van het inrijden, heeft iemand me herkent?
Afbeelding

Ik vond het concours trouwens niet echt goed georganiseerd. Ik weet niet of dat meer mensen zijn opgevallen?

edit: khad 143 en 147

sheba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 21:34

Ik moet vrijdagavond in de M1 en L springen

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 23:14

NehnaDagmar schreef:
Nou, ik ben weer terug.
Heb Marije1987 zien springen met Sjors, klopt dat? Een schimmel als ik het goed heb.
Ik reed voor de 2e keer mee in het L1, het inrijden ging heerlijk.. Maar toen we de ring ingingen had ze totaal haar hoofd niet bij mij, ze was hengstig en dan ziet ze alles
Hier nog een foto van het inrijden, heeft iemand me herkent?
Afbeelding

Ik vond het concours trouwens niet echt goed georganiseerd. Ik weet niet of dat meer mensen zijn opgevallen?

edit: khad 143 en 147

Ja dat kan kloppen, maar dat je die net moest zien haha! Die sprong als een kruiwagen, kop er niet bij en voorzichtig kwam niet in z'n woordenboek voor! Maargoed, volgende x beter! Volgens mij heb ik jou ook wel zien stappen!
Makkelijk he, zo'n luidspreker bij het springen? Knipoog

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:59

Volgens mij heb ik je zien inrijden

Ik reed op een haffie in de B.

Ik vond het goed geregeld het concour

ik had 161 en 4 de en 159 geen prijs

heeft iemand mij ook gezien?

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:55

Had je knotjes bij je haflinger gemaakt? Dan heb ik je wel gezien.. Dan reden wij samen in..
Gefeliciteerd met je punten!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 13:15

Jammer van je punten Nynke... Heb je niet gezien, maar Alette moest ook als 22e pas...
Ik vond het overigens wel goed georganiseerd, alleen wat kleine kritiekpuntjes. Het gaat het altijd erg snel (wist ik gelukkig van vorig jaar) en is het inrijdterrein in verhouding wat klein en daardoor erg druk. Oh ja, de prijsuitreiking duurt meestal ook erg lang, volgens mij is dat commercieel belang Schijnheilig Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 14:12

SelenaV schreef:

Dan moet ik tegen jou rijden.. Tong uitsteken Ik moet al nummer 15..

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:14

Giloni schreef:
SelenaV schreef:

Dan moet ik tegen jou rijden.. Tong uitsteken Ik moet al nummer 15..

Aah leuk Haha! Zie je vanavond dan wel.. Knipoog

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:36

@Joyce, ja dat vond ik dus één van de punten die minder geregeld waren. Dagmar is bang voor paarden en doordat ze hengstig was; deed ze nog merrie-achtiger dan normaal. Dus die inrijbaan was voor mij niet echt gunstig. Verder vond ik dat we wel heel lang moesten wachten op de punten. Ik was nummer 3 om 6 uur en om kwart voor 8 waren de punten er nog niet..
Ik vond mn punten eigenlijk nog heel erg meevallen... Je had ons moeten zien, ik schaamde me gewoon dat we in een L-baan reden Bloos

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:01

in één woord VERSCHRIKKELIJK!

zo slecht georganiseerd.

Ik moest eerst springen
1e parcours foutloos het duurde en duurde maar ze wachten zelfs een keer 5 tot 10 minuten omdat iemand nog bij de dressuur was.

het ombouwen(verhogen) duurde een kwartier.

We hadden de dressuur al naar achtergeschoven en toen ik moest gaan springen(progessief) hoorde ik opeens dat ik onmiddelijk naar de dressuur baan moest komen. Heb dus eerst nog gesprongen na dat m'n vader is had geregeld met de jury.

allemaal stress en het wou dus niet zo goed.. een weigering en een balk in het 2e parcours.

Daarna ben ik dus galoperend naar de dressuur baan gegaan en m'n martingaal en bodyprotector etc. omgewisseld tot dressuur set.

Ik snel buitenadem de ring in.

Toch nog 162 in de 1e proef en de 2e proef 154.

één ding weet ik wel waarschijnlijk ga ik volgend jaar daar niet meer heen! wat een zooitje met die ringmeesters die zich belangrijk voelen.

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:03

Ik vond het wel goed georganiseerd..Lachen
Ik was 1e met 162 punten in de M2 dressuur
en 2e proef had ik 153 Verward Had echt hoger verwacht Bloos Volgens mij had de jury de pik op mij, want ik vond die proef zelfs nog beter gaan dan de eerste proef naja dat zijn jurys Ach gut Knipoog

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:09

Zolang je alleen dressuur rijdt valt het allemaal goed te regelen maar wanneer springen er bij komt wordt het daar dus te lastig.. vaag

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 08:18

NehnaDagmar schreef:
Had je knotjes bij je haflinger gemaakt? Dan heb ik je wel gezien.. Dan reden wij samen in..
Gefeliciteerd met je punten!

mijn haffie had een hengstevlecht in en knotje in de voorpluk

dat waren wij. Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 09:30

Pfff..ik moet vanmiddag en vind het nu al warm.. Kansje dat ik alsnog af moet melden, mn pa (tevens chauffeur) is ziek en zegt dat ie wel gaat maar ik wil t niet erger maken

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 12:05

Ik moet vanmiddag als nummer 12 in baan 11 en 12.. Worden nogal warme proefjes denk ik... Tong uitsteken

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 17:13

Het ging bij mij vandaag weer goed. Eerste proef 161 4e prijs en 2e proef 160 punten.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 17:18

Ik ben toch geweest. Was beetje laat, paard wilde niet helemaal de trailer in..pokke-eind lopen naar secreatariaat maar goed. Schoot niet op daar...ik alweer half in de stress. Maar goed, kon nog net 15 min. inrijden en toen moest ik al. Dikke stress daar bij die banen, ringmeesters beetje over de rooie op dat moment. Vond het ook niet erg goed georganiseerd eerlijk gezegd. 10 x vragen om startbewijzen die ze al hadden en opeens mensen dr tussen stoppen. Maar goed, eerste proef was zwaaaar bagger. Het ging echt slecht en vond die banen in de hoeken ook beetje bagger. Wat ben ik een zeur he Knipoog. Maar tweede proef weer volle goede moed in en dat ging best netjes. Jury zei voor de tijd al dat ik de hoeken maar moest mijden omdat die niet ten goede zouden komen aan de proef, haha. Toen *Volcano* nog ff gemeet en ff wachten op de punten. Die waren er nog redelijk snel. Had eerste proef 144 die me nog alles meevielen en de tweede proef 157, mijn eerste wp in de L2 dus weer helemaal blij Haha!!!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 18:00

Ik ben ook net weer terug. Heb eigenlijk nergens problemen mee gehad, nou ja, het secrestariaat was inderdaad wel wat ver lopen maar qua starten enzo ging t wel goed.
Door t warme weer was Goldy ook redelijk rustig wat resulteerde in 160 punten in de eerste proef. Tweede werd ze weer iets onrustig en had ik nogal wat slordigheidsfoutjes en dat was dan ook 150.
Maargoed ik ben dik tevreden, helemaal bevestigd is het L2 niveau bij Goldy en mij nog niet. Gaat vooral nog veel werk zitten in het rijden van overgangen terug, op die punten word ze vaak ook onrustig. Voor mij overigens vandaag ook eerste wp in de L2!
Vond t ook nog wel ff gezelli Pinacolada gemeet te hebben, die uiteraard mij had herkend en niet andersom Tong uitsteken Ik herken bijna nooit iemand Bloos! Tong uitsteken

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 19:55

Ik ook niet hoor, maar jouw paardje is wat opvallender Knipoog..

Mensen herkennen ons alleen bij de auto, wel makkelijk die reclame en soms ook irri Knipoog. Maar goed, ik ben dik tevreden, liever 1 proef best verprutsen en de andere beter rijden dan 2 half..haha