Het is jammer dat er niet meer bokkers zijn die mee gaan springen.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het is jammer dat er niet meer bokkers zijn die mee gaan springen.. Pinacolada schreef:
Heb jij ook een voorlezer mee? Ik moet 2 na jou volgens mij. ff checken, jij staat op 7 en ik op 9. Heb geen voorlezer en jou "ken" ik, dus dacht zal eens ff horen. Heb je vrijdag ook wel gezien, je was aan t afzadelen toen wij langs kwamen. Blauw Halma busje en ook witte impex met rode en blauwe strepen
(Behalve als t mn vader is
die wil je niet als voorlezer hebben want dat kan ie (nog) niet
)
Vrijdag was een drama jammer genoeg. Goldy heeft last van verlatingsangst en we waren dus met zn 2en (we hebben sindskort dus ook een 2 paardstrailer) Maar ja je gaat niet in pas de deux samen rijden dus zodra t stalgenootje een beetje uit de buurt was was ze helemaal druk en onhoudbaar.
NehnaDagmar schreef:Nou, ik ben weer terug.
Heb Marije1987 zien springen met Sjors, klopt dat? Een schimmel als ik het goed heb.
Ik reed voor de 2e keer mee in het L1, het inrijden ging heerlijk.. Maar toen we de ring ingingen had ze totaal haar hoofd niet bij mij, ze was hengstig en dan ziet ze alles![]()
Hier nog een foto van het inrijden, heeft iemand me herkent?
Ik vond het concours trouwens niet echt goed georganiseerd. Ik weet niet of dat meer mensen zijn opgevallen?
edit: khad 143 en 147
SelenaV schreef:Ik moet in baan 11 en 12..
Als nummer 10 (m2 dressuur)
Ik moet al nummer 15.. Giloni schreef:SelenaV schreef:Ik moet in baan 11 en 12..
Als nummer 10 (m2 dressuur)
Dan moet ik tegen jou rijden..Ik moet al nummer 15..
Zie je vanavond dan wel..

Had echt hoger verwacht
Volgens mij had de jury de pik op mij, want ik vond die proef zelfs nog beter gaan dan de eerste proef naja dat zijn jurys
NehnaDagmar schreef:Had je knotjes bij je haflinger gemaakt? Dan heb ik je wel gezien.. Dan reden wij samen in..
Gefeliciteerd met je punten!
. Maar tweede proef weer volle goede moed in en dat ging best netjes. Jury zei voor de tijd al dat ik de hoeken maar moest mijden omdat die niet ten goede zouden komen aan de proef, haha. Toen *Volcano* nog ff gemeet en ff wachten op de punten. Die waren er nog redelijk snel. Had eerste proef 144 die me nog alles meevielen en de tweede proef 157, mijn eerste wp in de L2 dus weer helemaal blij
!!
Ik herken bijna nooit iemand
..
. Maar goed, ik ben dik tevreden, liever 1 proef best verprutsen en de andere beter rijden dan 2 half..haha