;)8-|(i)ps batterijw as dus écht leeg:P
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
;)8-|(i)

Dus nog meer mensen die komen vrijdag??
niet heel erg goed gesprongen.. buiten was héél spannend maar had ik 1weigering op de dubbel in de barrage met de moeder van die wat achteraf kwam van een blessure waar ze nu nog last heeft:(:( eigenlijk rijd ik ook voor een springstal maar nu tijdelijk zijn we erg dressuur gericht ook leuk:D:D start jij met het paardje van de foto:)?! ik hoop dat we je tegen komen!!zou leuk zijn:)

Alanta schreef:hoi ik ga vrijdag ook naar harkstede, de startlijsten staan inmiddels op www.startlijsten.nl
Nou ja ga ik lekker naar Frieslan!!!! Veel suc6 voor iedereen die meedoet dit weekend. 
),welke dagen zijn dat dan,en hoelaat? 
Alanta schreef:wat is dat nou jammer, kun je morgen niet ff weer belle??
Enne..... ik heb het errug druk, moet zaterdag en zondag jureren in Harkstede, dus we zijn er gezellie 3 dagen, hopen dat het weer een beetje redelijk blijft
nou d8 het dus niet!!!! Het is graag of niet, maar dat betekent natuurlijk wel iets mbt jureren daar.... dat begrijp je!!
Ik heb het te doen met de mensen die NU in Harkstede op concours zijn
Tha_Niekje schreef:Ik ken haar door jullie als Dompie en dat krijg ik er neit meer uit
En ik had idd al door dat je baterij leeg was
Maar volgens mij moeten we on-topic blijvenDus nog meer mensen die komen vrijdag??
![]()