4 Juni Kootwijk, Gouden Ei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bettine

Re: 4 Juni Kootwijk, Gouden Ei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 07:58

Tot nu toe is het droog vandaag Haha!
Denk dat we over een minuutje of 10 wegrijden hier.. Hopen dat het zo blijft, dan ben ik allang blij.

Gelukkig is het terrein daar wel super! Ja

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 10:31

succes allen...bij ons regent het Boos!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 12:08

Weet iemand toevallig hoe laat de kur is vanmiddag?

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 20:06

ben al terug Haha!
pff wat een rotweer was het zeg! zag bijna de bordjes niet meer door de regen en de ring was ook niet al te best maarja wat wil je met al die plensbuien...
M'n 1e proef had ik in ring 19 gewonnen met 198 punten dus daar was ik wel blij mee! De 2e proef voor de amev hippo ging niet zo goed, kili vond de ruitenwissers en gele tenten niks en de voltes 8m gleden we ook zowat de bocht uit. had daar 176 punten met als commentaar bij de onderdelen "achterhand glijd weg" of "glijd door" tja... dat voelde ik zelf ook wel Haha!

Hoe is het bij jullie gegaan?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 20:40

Leuk, ik hoorde je naam al vallen met de Z-prijsuitrijking!
Gefeliciteerd!

Tom ging wel redelijk Haha!
Had de eerste proef 164 en de tweede proef 165.
Het drafgedeelte ging allebei de proeven super (veel 8en en zelfs een 9! Bloos)
Alleen in de galop ging hij er een beetje vandoor, en dat waren dus allemaal 4en, wat mijn totaal helaas aardig naar beneden haalde Haha!

Ik mocht nog wel overrijden in de finale! Ik stond over het gemiddeld percentage van mijn 2 ringen 2e, en de beste 2 mochten door.
Finale ging iets minder, hij had al de hele dag op de kar gestaan, en was erg heet en kriebelig. Ik had bij de hoofdjury 162 en bij de andere jury 152 punten.
Plaatsing weet ik niet, hebben we niet op gewacht.

Had trouwens erg leuk commentaar op mijn protocol van de hoofdjury in de finale! Ook de goede dingen werden nog even opgemerkt.

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:04

jij ook gefeliciteerd, hoorde jou naam ook toen ik aan het losrijden was en dat je 2e werd Haha!
Ik was zo slim om de cd met kur muziek te vergeten dus heb geen finale gereden, wordt lastig een kur zonder muziek Haha!

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:32

Hoi, nou Rebel ging vandaag niet zo Huilen .Lag meer aan mij Bloos dan aan hem, ik was niet topfit en erg gespannen van het hele gebeuren en Rebel nam daar vrolijk gebruik van door lekker onder me uit te lopen in de proeven.Ik had 172 en 185, wat me nog niet eens tegenviel, want er werd best pittig gejureerd vond ik.Maar goed, misschien werd er ook niet best gereden, ik heb niet zoveel gezien.
Heeft iemand misschien de uitslagen van het Z2?

laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:52

Ik heb vanmiddag gekeken en er werd door sommigen echt oed gereden in het Z2. Leuk om te zien maar er zijn er ook bij die niet eens op een paard kunnen zitten, hoe komen die in het Z2. De finale Z2 is gereden door: Carla Niesink, Liseon Kamper, Brit van Egmond, Merel Peper, Michelle Goedkoop, een man, en nog een paar daar ben ik de namen van vergeten. Ze moesten een kur op muziek rijden. Liseon heeft gewonnen, is ook erg leuk.

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 22:42

Phoenix was helemaal onder de indruk van alles om hem heen...hij liep erg goed, maar in de proeven storte hij een beetje in. Helaas NET geen winst. (was L) 155 en 154. Was denk ik ook geen winstpunten waardig, maar toch jammer!

Vond het trouwens een erge leuke dag. Maar duurde wel verrekt lang, want mn vriendin moest finale rijden en die was natuurlijk pas laat.

Dat weer was wel erg jammer, haalde de sfeer er een beetje af..

Ik hoorde jouw naam niet vallen xxlisaxx...maar wel de naam van je paard haha. heb jullie ook zien rijden, zag er zeker netjes uit. Jammer van de kur!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 18:12

Super jammer van het slechte weer trouwens.
Ik ben echt zeik en zeiknat geregend, je kon me helemaal uitwringen. Wat een bui zeg!

Jammer Lisa dat je je kür was vergeten.
Ik hoorde dat er iemand kür had gereden met gewoon een en hetzelfde liedje steeds op, terwijl ze ook nog werd voorgelezen Haha!
Als je geen kür hebt, rijdt er dan ook geen! *LOL*

Verder vond ik het ook erg lang duren. (leek missch nog wel langer door het weer). Als alle uitslagen allang bekend waren, dan werd er nog geen prijsuitrijking gedaan.

laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:55

Wat een onzin verhaal dat er voorgelezen is. Zo zie je maar weer dat er heel wat afgekletst wordt. Alsof je met voorlezen boven de muziek uit kan komen. Er werd door iedereen ook keurig echte kur muziek aangeleverd en er werd goed gereden.

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:02

Bettine schreef:

Verder vond ik het ook erg lang duren. (leek missch nog wel langer door het weer). Als alle uitslagen allang bekend waren, dan werd er nog geen prijsuitrijking gedaan.

ja ik vond het ook erg lang duren voordat alle uitslagen bekend waren, en die bakken met coupons was ook echt een enorme rommel door elkaar heen, vooral die kopietjes van de 2e jury waren erg, kon geen eens m'n naam meer lezen, stond alleen nog vaag "kilimanjaro" en ruin op Haha!

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 17:45

Met Noire had ik 148 (teveel spanning) en 155 (balen, want die was voor mijn gevoel wel wp-waardig en ik heb er nog 1 nodig voor de M1) en Swelza had ik nog geen pas gedraafd en moest de ring al in. Beetje logistiek probleem, maar jah.. 1e proef 148 en 2e ook. Dat was de ring precies naast het grindpad, geen succes dus.. Haha!

Hmm.. abonnement op 148 die dag Tong uitsteken

Jullie allemaal gefeliciteerd met je prijzen en punten OK dan!