Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
egnie schreef:Daarbij komt het ook nog eens dat je vol je lol en plezier op concours gaat en dat wordt op deze manier toch wel een stukje minder. En waar ligt de grens....
Citaat:Aan de andere kant geef je je wel BEWUST op voor een wedstrijdsport. Je hoeft niet te starten. Je mag ook gewoon in de bos gaan rijden..........
runningkawa schreef:Citaat:Aan de andere kant geef je je wel BEWUST op voor een wedstrijdsport. Je hoeft niet te starten. Je mag ook gewoon in de bos gaan rijden..........
Heeft het paard er daar dan minder last van?
want dat zal de rede zijn van een jury, dat ze het slecht voor het paard vinden.
Zal echt uitmaken dat een ruiter dan niet meer op concours komt![]()
Citaat:Ik ben het met jullie eens dat een jury niet zomaar een oordeel kan vellen, maar wanneer er echt wat aan de hand is mag hij/zij dat toch wel zeggen???
runningkawa schreef:Citaat:Ik ben het met jullie eens dat een jury niet zomaar een oordeel kan vellen, maar wanneer er echt wat aan de hand is mag hij/zij dat toch wel zeggen???
En als jij als ruiter weet dat de jury er 100 % naast zit, omdat jij natuurlijk je paard het beste kent?
Dan is een eigenwijze jury toch erg! irritant
KarinvdM schreef:Ik vind het
net zo netjes van de jury om dat tegen je te zeggen.
Sommige mensen zitten er erg mee als ze te zwaar zijn en bovendien weet je de reden niet. Overgewicht kan ook door ziekte komen en je weet niet hoeveel moeite iemand doet om af te vallen. Ik zou met zo'n opmerking nooit iemand willen kwetsen.
CGJ12 schreef:KarinvdM schreef:Ik vind het
net zo netjes van de jury om dat tegen je te zeggen.
Sommige mensen zitten er erg mee als ze te zwaar zijn en bovendien weet je de reden niet. Overgewicht kan ook door ziekte komen en je weet niet hoeveel moeite iemand doet om af te vallen. Ik zou met zo'n opmerking nooit iemand willen kwetsen.
Leuke verschrijving Karin.........
Als ik niet beter wist zou ik even vragen of je uit Friesland of uit Groningen komt..........![]()
![]()
KarinvdM schreef:![]()
Geboren in Groningen...
Anoukie schreef:Wel kan ik me het verdriet en de frustratie/boosheid heel goed voorstellen als zoiets tegen je gezegd wordt. Je hebt allemaal het beste met je paard en jezelf voor en dan zijn zulke opmerkingen gewoon k u t.
Anoukie schreef:Ik denk dat als een jury het tegen mij zou zeggen, ik hem/haar na de wedstrijd even zou aanspreken. Zeker als ik het er niet mee eens ben of graag een motivatie wil geven van de werkelijke reden van de spanning van mijn paard.
Wel kan ik me het verdriet en de frustratie/boosheid heel goed voorstellen als zoiets tegen je gezegd wordt. Je hebt allemaal het beste met je paard en jezelf voor en dan zijn zulke opmerkingen gewoon k u t.