Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GeJe schreef:Misschien kunnen we dan nog een onderscheid maken tussen Groningen en Drenthe... zo houden we in ieder geval twee top-jury's tevreden....
CGJ12 schreef:oversized schreef:Ik ben toch de meest geliefde jury van het Noorden![]()
![]()
Hé dat was ik toch????
Nu niet meer?![]()
![]()
![]()
trisca schreef:GeJe schreef:Misschien kunnen we dan nog een onderscheid maken tussen Groningen en Drenthe... zo houden we in ieder geval twee top-jury's tevreden....
![]()
![]()
Heb ik jullie eigenlijk wel eens als jury gehad?
moet haast wel gezien mijn wedstrijdschema
GeJe schreef:Misschien kunnen we dan nog een onderscheid maken tussen Groningen en Drenthe... zo houden we in ieder geval twee top-jury's tevreden....
Marije1984 schreef:@oversized: Beetje lief zijn hoor.Het is onze 1e wedstrijd en de mijne sind een jaar. Zal wel weer ff wennen zijn maar ik heb er wel zin in.
oversized schreef:
Nou Tris dat zou best wel eens kunnen hoor!! Waar heb je de laatste tijd gestart en welke klasse (Als je je dat allemaal kunt herinneren gezien je wedstrijdschema hahaha)
trisca schreef:oversized schreef:
Nou Tris dat zou best wel eens kunnen hoor!! Waar heb je de laatste tijd gestart en welke klasse (Als je je dat allemaal kunt herinneren gezien je wedstrijdschema hahaha)
Zie webside wedstrijdoverzicht![]()
Maar in ieder geval Rolde, veendam, onstwedde, norg, ruinerwold, nieuwe pekela.....
Op moment start ik in de L2
CGJ12 schreef:oversized schreef:Ik ben toch de meest geliefde jury van het Noorden![]()
![]()
Hé dat was ik toch????
Nu niet meer?![]()
![]()
![]()
grandeur schreef:Ja, ik ook!
Zondagochtend, als laatste starter in de M1 paarden.
Ik zal het ff opzoeken.... .... ..... : 12.28 en 12.43
oversized schreef:Whaaaaahaaaaaa nou die kan je in de zak steken CGJ hihi![]()
KarinvdM schreef:Verder kan hij soms best wel lief zijn hoor...
CGJ12 schreef:KarinvdM schreef:Verder kan hij soms best wel lief zijn hoor...
Spijt van je uitspraak zeker.......
Marije1984 schreef:@ Grandeur: Als het goed is wel. Stalgenoot moet aardig vroeg in de middag en we wachten liever wat langer dan dat we moet haasten. Kan het zijn dat jou paard Silouet heet? Ik zal goed opletten maar volgens mijn deed jij in Jan ook mee in Tolbert. Er staat wel een bekende naam in de lijst van de M1. Ik heb ik Tolbert de startlijsten gedaan en soms kom je van die namen tegen en denk je: Wat komt me dat bekend voor...
Ik zal wel even kijken als ik je zie.
Mirjam schreef:Dan schrijf ik jouw punten op! Het jurylid is nl. een vriendin van me en af en toe ga ik mee om te schrijven. Erg leerzaam.
Heel veel succes!!!
Mirjam schreef:.... Als het mooi weer is, zullen we waarschijnlijk voor de auto zitten. Kan ik meteen bruin worden
GeJe schreef:Ik blijf zelf altijd in de auto zitten. Heb je geen last van wegwaaiende coupons en die brandende zon... en owh ja oversized: ... mijn auto is ook herkenbaar als ik ga jureren... zilvergrijs met een onwijze ridder op de zijkant