wie gaat er naar Gieten? (28 en 29 mei)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GeJe

Re: wie gaat er naar Gieten? (28 en 29 mei)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:48

Misschien kunnen we dan nog een onderscheid maken tussen Groningen en Drenthe... zo houden we in ieder geval twee top-jury's tevreden....

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 18:38

GeJe schreef:
Misschien kunnen we dan nog een onderscheid maken tussen Groningen en Drenthe... zo houden we in ieder geval twee top-jury's tevreden....

*LOL* *LOL*

Heb ik jullie eigenlijk wel eens als jury gehad?

moet haast wel gezien mijn wedstrijdschema Knipoog

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 18:58

CGJ12 schreef:
oversized schreef:
Ik ben toch de meest geliefde jury van het Noorden Vingers aflikken Vingers aflikken

Hé dat was ik toch????
Nu niet meer? Verward Huilen Huilen Huilen

Ach gut Tja uhhhhhhh je kent het gezegde Opgestaan Plaats Vergaan toch wel??? Maar als je er echt zo mee zit mag je wel samen met mij de meest geliefde jury van het Noorden zijn hoor!!! Knipoog

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 19:00

trisca schreef:
GeJe schreef:

*LOL* *LOL*

Heb ik jullie eigenlijk wel eens als jury gehad?

moet haast wel gezien mijn wedstrijdschema
Knipoog

Nou Tris dat zou best wel eens kunnen hoor!! Waar heb je de laatste tijd gestart en welke klasse (Als je je dat allemaal kunt herinneren gezien je wedstrijdschema hahaha)

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 19:02

GeJe schreef:

Heeee bedankt GeJe je bent de bovenste beste Tong uitsteken Tong uitsteken Als je nog eens rijd krijg je natuuuuuuuuuurlijk veel punten voor deze opmerking Haha! Haha!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:29

@oversized: Beetje lief zijn hoor.Het is onze 1e wedstrijd en de mijne sind een jaar. Zal wel weer ff wennen zijn maar ik heb er wel zin in.

@ Grandeur: Als het goed is wel. Stalgenoot moet aardig vroeg in de middag en we wachten liever wat langer dan dat we moet haasten. Kan het zijn dat jou paard Silouet heet? Ik zal goed opletten maar volgens mijn deed jij in Jan ook mee in Tolbert. Er staat wel een bekende naam in de lijst van de M1. Ik heb ik Tolbert de startlijsten gedaan en soms kom je van die namen tegen en denk je: Wat komt me dat bekend voor...
Ik zal wel even kijken als ik je zie.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:38

Marije1984 schreef:
@oversized: Beetje lief zijn hoor.Het is onze 1e wedstrijd en de mijne sind een jaar. Zal wel weer ff wennen zijn maar ik heb er wel zin in.

Haha Knipoog Marije ik zal mijn best doen hoor. Als je een heeeeele mooie zwarte hengst ziet met een arrogantje erop maak dan dat je wegkomt... Vork Vork
haha geintje

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:40

In ieder geval voor iedereen die naar Gieten gaat heel veel succes gewenst!! Pling

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 22:27

oversized schreef:

Nou Tris dat zou best wel eens kunnen hoor!! Waar heb je de laatste tijd gestart en welke klasse (Als je je dat allemaal kunt herinneren gezien je wedstrijdschema hahaha)

Zie webside wedstrijdoverzicht Knipoog
Maar in ieder geval Rolde, veendam, onstwedde, norg, ruinerwold, nieuwe pekela.....
Op moment start ik in de L2 Vork

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:36

trisca schreef:
oversized schreef:

Zie webside wedstrijdoverzicht Knipoog
Maar in ieder geval Rolde, veendam, onstwedde, norg, ruinerwold, nieuwe pekela.....
Op moment start ik in de L2 Vork

Nu dus nog even niet, maar wie weet gaat dat nog komen. Zwaai anders in Veendam nog maar even naar me want daar zit ik Z te jureren. Groene Terrano

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 22:45

CGJ12 schreef:
oversized schreef:
Ik ben toch de meest geliefde jury van het Noorden Vingers aflikken Vingers aflikken

Hé dat was ik toch????
Nu niet meer? Verward Huilen Huilen Huilen

Jij?! Nee, zo lief ben je niet... Haha!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 23:09

Whaaaaahaaaaaa nou die kan je in de zak steken CGJ hihi Ach gut Haha!

Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 23:35

grandeur schreef:
Ja, ik ook!
Zondagochtend, als laatste starter in de M1 paarden.
Ik zal het ff opzoeken.... .... ..... : 12.28 en 12.43 Lachen

Dan schrijf ik jouw punten op! Het jurylid is nl. een vriendin van me en af en toe ga ik mee om te schrijven. Erg leerzaam.

Heel veel succes!!!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 23:38

oversized schreef:
Whaaaaahaaaaaa nou die kan je in de zak steken CGJ hihi Ach gut Haha!

Verder kan hij soms best wel lief zijn hoor... Ach gut

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 00:02

KarinvdM schreef:

Spijt van je uitspraak zeker....... Whoosh!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 07:43

whaaaaahaaaaa het gaat lekkuuuur zo!! hihi

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 08:40

CGJ12 schreef:
KarinvdM schreef:

Spijt van je uitspraak zeker....... Whoosh!

Nope. Maar je bent voor de dressuurhoed, dat is een groot pluspunt van je! Ja

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 08:45

Marije1984 schreef:
@ Grandeur: Als het goed is wel. Stalgenoot moet aardig vroeg in de middag en we wachten liever wat langer dan dat we moet haasten. Kan het zijn dat jou paard Silouet heet? Ik zal goed opletten maar volgens mijn deed jij in Jan ook mee in Tolbert. Er staat wel een bekende naam in de lijst van de M1. Ik heb ik Tolbert de startlijsten gedaan en soms kom je van die namen tegen en denk je: Wat komt me dat bekend voor...
Ik zal wel even kijken als ik je zie.

Mijn paard heet Sylhouet, inderdaad Lachen . Klopt dat ik heb meegedaan in Tolbert !

Mirjam schreef:
Dan schrijf ik jouw punten op! Het jurylid is nl. een vriendin van me en af en toe ga ik mee om te schrijven. Erg leerzaam.

Heel veel succes!!!

Haha, wat toevallig !
Toevallig heb ik zelf afgelopen weekend nog geschreven, is inderdaad wel heel goed & leerzaam op z'n tijd Ja ! Bij welke ring schrijf je, 2 of 4 ?

Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 14:02

[quote="grandeur]
Haha, wat toevallig !
Toevallig heb ik zelf afgelopen weekend nog geschreven, is inderdaad wel heel goed & leerzaam op z'n tijd Ja ! Bij welke ring schrijf je, 2 of 4 ?[/quote]

Ik heb het nagekeken en ik schrijf bij ring 2. Als het mooi weer is, zullen we waarschijnlijk voor de auto zitten. Kan ik meteen bruin worden Knipoog

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 15:46

Mirjam schreef:
.... Als het mooi weer is, zullen we waarschijnlijk voor de auto zitten. Kan ik meteen bruin worden Knipoog

Boos! .... rood zul je bedoelen!

Ik blijf zelf altijd in de auto zitten. Heb je geen last van wegwaaiende coupons en die brandende zon... en owh ja oversized: ... mijn auto is ook herkenbaar als ik ga jureren... zilvergrijs met een onwijze ridder op de zijkant Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:24

GeJe schreef:
Ik blijf zelf altijd in de auto zitten. Heb je geen last van wegwaaiende coupons en die brandende zon... en owh ja oversized: ... mijn auto is ook herkenbaar als ik ga jureren... zilvergrijs met een onwijze ridder op de zijkant Haha!

Precies. Ik zit ook liever in de schaduw.......

GeaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:30

Ik moet jureren in Dalen, maar gelukkig wordt het morgen minder goed weer......

Drijf ik tenminste de auto niet uit Haha!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:52

Nou, ben weer terug uit Gieten.
Jammer dat ze die mooie parkeervelden van vorig jaar nu niet meer hadden ! Nu reden we eerst een (naar later bleek) vol weilandje op (geen parkeerwachter te bekennen)en daar moest je dan weer fijn achteruit af, want je kon er niet draaien.
Nou ja, tweede parkeerweilandje dat we opreden, was wel genoeg plek Haha! .

De proeven.. 1e proef was in de buitenbak, die vond ik nogal behoorlijk zwaar! Meer mensen daarin gereden? Bij mij liep het niet echt fijn. 151 pnt.

Tweede proef was gelukkig gewoon op gras, dat reed een stuk prettiger. Resultaat was ook beter: 161 en 6e prijs.

Had beide proeven niet echt een goed gevoel, sprong ook weer beide proeven om tijdens de linker contra Clown
Dat lijkt nu wel een beetje een probleem te worden, dit gebeurde vorige week in Haren ook. Hard op geoefend, hele week thuis ging het prima, niet 1 keer omgesprongen, en dan in de 1e proef mis, tussen de proeven door nog een keer links gegalopeerd en contra erbij, gaat prima, en in de 2e proef weer om Verward .
De fout ligt vast bij mij Bloos , maar ben er nog niet achter hoe dit nou gebeurt.

Weer thuis aangekomen bleek dat ze onderweg haar ijzer had afgetrapt, dus de hoefsmid mag weer langskomen, de ijzers zaten er net sinds woensdag onder, balen.

Oh ja, dit was wel erg leuk: had een 8 voor de zuiverheid van de gangen Hyper! !

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:47

Ik ben ok weer terug. Ik heb besloten dat ik die van mij beter kan gaan gebruiken om paardenpasta van te maken Haha! . Alleen maar aan het protesteren geweest, ik heb niet gewacht op mijn punten, maar als ik 120 zeg denk ik dat ik er niet veel naast zit.

Wel leuk trouwens: na de tweede proef riep de jury mij nog even bij zich om ook persoonlijk nog wat toe te lichten wat niet goed ging in de proef OK dan! .

Ach ja, volgende keer beter.

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:20

Nou, ik ben ook terug van mijn eerste keer Gieten....hadden mazzel met parkeren want wij hadden de wagen mooi de hele dag in de schaduw staan...

Eerste proef 164 punten en een zesde plek, tweede proef 157 punten en een 9de plek. Tweede proef kakte hij wat in, de kwartjes waren helaas op en dat was gelijk te merken want hij was nog maar moeilijk voorwaarts te houden...

Maar ben erg tevreden, we waren met z'n 3en en alle 3 in de prijzen en met winstpunten naar huis terug....