5 juni selectie kring 6 ZH

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xjessx

Re: 5 juni selectie kring 6 ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 18:01

Er hing een reklame bord op dat hek daarzo dat vonden veel paarden eng

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 21:28

frunnik schreef:
Michelle77 schreef:
@ marije, De ponys liepen in een andere ring! Maar het was gewoon stom dat bord, er hebben giga veel paarden op lopen etteren, alleen Olivier is mentaal gewoon.....tja Als t in zn kop zit, zit t niet in zn kont!

Welk bord heb je het dan over??? Want jij reed toch in het M of niet?? Daar heb ik tenminste twee keer Olivier zien staan.
Mijn paard wilde laatst niet langs de letter A, nou dan voel je je ook flink banketstaaf, had gelijk 3 2en in mijn proef. Maar van wapperende vlaggen enzo heeft ie dan weer niks. raar paard Tong uitsteken

We reden idd in het M1 en heel veel paarden vonden dat bord eng..... T was nog geeneens ene reclame bord, in de bak zag je alleen de witte achterkant, dus nog geeneens felle kleuren oid.

je voelt je idd erg banketstaaf als je je paard niet naar voren krijgt! We kregen bij de 2e proef ook erg nuttig commentaar...
(houdt in gedachten dat Olivier gewoon overal bakkabouters zag en hierdoor weigerde te doen wat ie moest doen)
We hadden: Paard is niet aan de hulpen (nee echt??? alsof ie normaal zo loopt, dat we moetn schoppen om m door de baan te krijgen)
en ook erg mooi:
Jammer van de regen(flinke plensbui tijdens proef) maar probeer te blijven rijden! Man van mij had het mogen hagelen als ie maar doorgelopen had!!!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:12

Ja een beetje hagel op zijn kont had misschien zelfs nog geholpen Haha!