Doen jullie mijn ex-pony de groeten, die staat daar gestald in Wouwse plantage, een E-pony vosruin, die luistert naar de naam Jafet ben Jaquar

@Princess, ken je die pony toevallig?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nicoletju schreef:steffie4ever schreef:ik doe mee in de Z1 pony's rabo talenten trophy![]()
![]()
nicoletju@bokt gaat ook [tog?]
wie gaat er nog meer???
yes,, klopt helemaal!!!!!![]()
Neonlight schreef:Hoe laat begint zondag de kur? Als ik een beetje op tijd terug ben van een springwedstrijd wil ik wel gaan kijken, maar dan zou ik eigenlijk alleen maar gaan als Lamento in de kur moet lopen. Tja, ik ben nu eenmaal Lamento-fan en ik moet er nog een eindje voor rijden.Maar hoe weet ik of Lamento de finale mee mag doen? Iemand die me daarover op zaterdag in kan lichten? Neem aan dat Mara en Robin die dagen niet meer on-line zijn.
![]()
Help!!!! Iemand????
nicoletju schreef:mijn pony is tog niet helemaal goed, dus ik kan niet op wedstrijd!!!!!![]()
![]()
![]()
Dus heel veel succes iedereen,, KNALLEN HE!!!!![]()
![]()
Neonlight schreef:Nicoletju, balen zeg! Is het wel al beter als het begin van deze week? En ga je nog wel even kijken of ook niet meer?
missmiekie schreef:oftewel go laurensyou're the best!!!!(mijn mening niet meteen aanvallen aub)
sjaantje schreef:missmiekie schreef:oftewel go laurensyou're the best!!!!(mijn mening niet meteen aanvallen aub)
Mee eens. Maar dat betekent dus dat Laurens scores boven de 74 en 73% heeft gehad! Wat een niveau zeg! (ook van Mara natuurlijk!zeg dat er maar bij, anders heb je meteen een woedende menigte
).
Inge (Inkiepinkie7 op Bokt) had vrijdag 63,33% en zaterdag 66,65%, dus ook heel erg netjes, en zij mag ook de Kür rijden vandaag!