Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
robinbeekink schreef:Chantal!!!!!!!!!!!!!! Chantal!!!!!!
ZO gaaf!!!!!!!!!
Gewoon 2 keer eerste in de 73%![]()
![]()
Da bitch!!!!![]()
![]()
Walco_Aqua schreef:Heej, Nathalie van de Broek zit bij mij bij de club, Gefeliciteerd!
sanne_ schreef:Dus Tommie en Blue Ocean heeft niet gewonnen bij de YR? Jammer! Ik hou van dat beest! Wel fijn dat Monty zo constant presteert! Iemand een idee van de score van Chantal van Lanen? Die is ook zo fantastisch op weg naar Italië! (euh ik geloof tenminste dat t EK daar is...toch?)
rusje schreef:pardon? alsof de status van mijn moeder er iets mee te maken heeft...
missmiekie schreef:ja ik ben het eigenlijk wel met jullie eens( kadans,tyrza en Inge zelf natuurlijk)
trouwens er staan nu al een aantal foto's op de site( die met dat kleine vosje dat ben ik, wat vinden jullie van dr, ik heb dr pas 3 maanden en het was mijn eerste wedstrijd bij de junioren)
missmiekie schreef:ja die ben ik jagoh raar om zo over jezelf te praten, ik startte ergens in het midden ja
heb jij ook foto's van jezelf?? misschien heb ik je dan wel zien rijden?!!
lindaB schreef:mijn voorspelling:
Young riders: Dominique Filion, Tommie Visser, Angela v/d Berg, Jenny Schreven (reserve: Elisa Swanenberg)
Junioren: Lotje Schoots, Chantal van Lanen, Diederik van Silfhout, Inge Verbeek (waarvan ik zeker vind dat hiervoor in de plaats Desiree Senden moet starten omdat zij Inge de laatste tijd permanent het nakijken heeft gegeven...) helaas zal Desiree het moeten doen met een reserve status.
Dit natuurlijk gezien de functie van inge`s mamma
lindaB schreef:Dat zou jij toch gemerkt moeten hebben![]()
Ach laten we dit topic in ons achterhoofd houden en afwachten tot de kaders bekend gemaakt worden. (jij weet als geen ander dat je "gebakken" zit)![]()
Lees het t.z.t. nog maar eens terug...
Heb ik nou verstand van het "dressuurwereldje" of houdt jij jezelf zo voor de gek