28 mei, Hemmen, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:49

Hoi, ja ik ben het idd. Ik wist dat jij het was omdat je de naam van je paard noemde in een ander topic!

Heb vandaag in Huissen voor het eerst buiten gereden. Ik ben tevreden, eerste proef was heel spannend kwam binnen met een enorme sprong over een denkbeeldig hekje, en gevolgd door een bok!!! Verder in het begin spanning maar dat kon ik halverwege goed af laten vloeien en eind van de proef ginng eigenlijk best fijn, kon er redelijk aan rijden en had 152 punten was heel terecht. Begin vieren en einde zevens op coupon.

Tweede proef ging eigenlijk erg fijn, een fout, een wissel in de contra maar verder heel fijn gereden. Ze was braaf en kon er weer goed aan rijden. Mensen die mee waren vonden het ook een goede proef. Nu had ik een jury van al ik al wist dat ik geen punten kreeg, naam geef ik je zaterdag wel. Dus had geen wp verwacht ondanks dat ik vond dat dat het wel waard was, komen mijn punten wat denk je, 138!!! Echt te gek voor woorden dat zijn punten voor een proef waarbij alles mislukt. Maar ja, heb ooit een aanvaring gehad met de persoon die in de auto zat en wat ik ook doe, goed rijden slecht rijden , of achterstevoren zitten ik krijg geen punten, fijn zo'n jurysport! Maar goed over mijn paard ben ik tevreden in het begin was ze spooky ook met losrijden maar uiteindelijk ontspande ze zich fijn.

Toledo ging ook erg goed, mooi dier! Ze was twee keer eerste met twee wp maar ook niet al te hoge punten dacht ik zo. Ben blij dat zij in Hemmen Z start Knipoog

He zie je zaterdag!

Bubbie

Re: 28 mei, Hemmen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 16:16

Hoorde net al van haar dat er maar weinig wp zijn uitgedeeld. Zij vertelde ook wie de jury`s waren. Mooi paard he?

In ieder geval heb jij er een goed gevoel over en dat is het belangrijkste toch?
Moeten we in Hemmen eerst de 2e proef rijden en dan pas de selectieproef? Ik moet nl eerst in ring 6 en dan in ring 5.

Mijn paard heeft idd een bijzondere naam en is daarmee uniek in Nederland. Heb nu met iemand gemaild op Bokt.nl die hem kende van klein veulentje af aan, leuk he? Zij is nog bij hem op "kraamvisite" geweest. Zo zie je maar de wereld is klein.
Hoop wel dat het zaterdag niet te warm wordt want anders is de pap er zo uit.

Tot zaterdag!

Judithranita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 08:55

Toledo ik heb je paard gister gezien gaaf beestje hoor!

Vossie ging echt goed gister alleen die jury Boos! .

In Hemmen as. zaterdag ga ik het ook maar weer eens proberen.

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 10:19

Dank je wel, Judithranita. Toledo ging wel redelijk, reed zelf een beetje slordig en hij vond de witte hekjes een beetje eng. Maar ja, voor de eerste wedstrijd viel het nog niks tegen. Op naar Hemmen maar!! Hahahaa

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:05

Hallo,

hopelijk is er vandaag iemand die naar Hemmen gaat op het internet??!!

Toledo: jij staat er niet op in het Z?

Hubbie: die tijden bij onze startlijst zijn erg raar, weet jij hier wat meer van? Wij moeten respectievelijk in ring 6 om 1411 en 1432 maar daaarvoor staan ook mensen om die tijd in die ring op de lijst....??? Erg vaag? En weet jij welke preof we eerst moeten rijden?