28 / 29 mei (paarden) of 5 juni (pony's) springen Utrecht?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anniek_uc

Re: 28 / 29 mei (paarden) of 5 juni (pony's) springen Utrech

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:36

Quidou schreef:
ik heb jullie allebij wel ff gezien, talishe heb je niet zien vallen alleen wel heeel vaak zien weigeren op t voor terrein Tong uitsteken
wat ik wel vond is dat jullie al heeeeeel lang van te voren aan het losspringen waren... Bloos

en heb jongleurtje gezien zondag... hea Knipoog wat zei ze dan over esther Tong uitsteken ? (is een vriendin van mij, onwijs lief meisje Haha! )

klik op "Super Spring Paard" in mn onderschrift voor de foto's Haha! Haha!

dat kwam omdat we niet wisten hoe onze paarden zouden reageeren en omdat we eigelijk te vroeg waren want we wouden niet als eerst Haha!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 14:01

owke ik stapte een stukje achter jullie op de heenweg, ik ging als 15e... maar k ging pas een paar combinaties voor mij losspringen en jullie waren toen al bezig, toen mijn paard al lang in een stal stond waren jullie pas in de ring Tong uitsteken
waarom was je dr af gevallen (talishe toch?)

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 13:22

Quidou schreef:
ik heb jullie allebij wel ff gezien, talishe heb je niet zien vallen alleen wel heeel vaak zien weigeren op t voor terrein Tong uitsteken
wat ik wel vond is dat jullie al heeeeeel lang van te voren aan het losspringen waren... Bloos

en heb jongleurtje gezien zondag... hea Knipoog wat zei ze dan over esther Tong uitsteken ? (is een vriendin van mij, onwijs lief meisje Haha! )

klik op "Super Spring Paard" in mn onderschrift voor de foto's Haha! Haha!

Oh ik heb jou niet gezien of wel?? ik weet niet er waren zoveel mensen... Het was iig erg gezellig en Anne ging ook weer goed he..

Alleen wat ik gemist had.. Was Anne er nou afgesprongen? of eigenlijk afgevallen maar ze stond meteeen weer??? Wie heeft dit gezien? ik was namelijk toen bezig met een paard op te zadelen.

Kan het kloppen dat Esther er ook was? dan heeft ze ook geholpen. Kan dat?

Ik heb wel Margon (ook Margon) en Stephanie (steffie4ever) gezien en nog een meisje weet alleen niet meer wie dat was... wat jij dat dan?
Zo ja sorry dat ik niet meer weet wie je bent maar ik zat er niet helemaal bij toen...

Groetjes Marloes

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 17:24

jongleurtje schreef:
Oh ik heb jou niet gezien of wel?? ik weet niet er waren zoveel mensen... Het was iig erg gezellig en Anne ging ook weer goed he..

Alleen wat ik gemist had.. Was Anne er nou afgesprongen? of eigenlijk afgevallen maar ze stond meteeen weer??? Wie heeft dit gezien? ik was namelijk toen bezig met een paard op te zadelen.

Kan het kloppen dat Esther er ook was? dan heeft ze ook geholpen. Kan dat?

Ik heb wel Margon (ook Margon) en Stephanie (steffie4ever) gezien en nog een meisje weet alleen niet meer wie dat was... wat jij dat dan?
Zo ja sorry dat ik niet meer weet wie je bent maar ik zat er niet helemaal bij toen...

Groetjes Marloes

jah dat was ik, je ging toen een broodje hamburger kopen Vork
esther was er idd ook, ze sprong zelf in het M (was uitgebeld, daarna HC was ze wel rondgekomen)

en anne had een weigering op de 2e van de dubbel waardoor ze zo haar evenwicht verloor dat ze naast dr paard stond... Knipoog opzich dus wel gevallen maar ze lag niet op de grond, ze stond naast dr paard Knipoog

ik vond t iig ook super gesellie, heb eigenlijk bijna de hele middag geholpen met parcours bouwen... Pling