missmuts schreef:anydale schreef:Ja ik zit dus in kring West..
Maar wat ik nou zo raar vind is dat ze de regiokampioenschappen middenin Augustus doen. Ze weten best dat Utrecht dit jaar heel laat vakantie heeft. Ik ben dan dus op vakantie..Dus Het blijft alleen bij de twee selecties voor mij..
Er heeft een aantal weken geleden een stukje in de P&S gestaan, dat je verplicht bent de Regiokampioenschappen te rijden als je je geselecteerd hebt. Dat risico loop je dus als je met de selecties meedoet. Dus als je nu al weet dat je de RK niet kunt rijden, dan zou ik niet meedoen met de selecties![]()
Vorig jaar bleek ik me geselecteerd te hebben in de M2. Ik had dat niet verwacht en was dus ondertussen al overgestapt naar de volgende klasse. Daar was men (terecht) niet blij mee. Ik voelde me door het stukje in de P&S meteen aangesproken![]()
Ik had me van de winter ook geselecteerd met allebei. Toen ik de 1e selectie met rozemarein opgaf, wist ik niet of ik de kampioenschappen kon starten, omdat Rozemarein drachtig was, en ik dus niet wist tot hoelang het rijden zou gaan. Ik heb maar 1 selectie meegereden en uiteindelijk ben ik toch 2e van de kring geworden en had me dus geselecteerd. Mijn startkaart werd opgezegd(wordt als het goed is van de zomer weer aangevraagd) en ik kon dus niet meedoen aan de regiokampioenschappen. En ik was echt niet verplicht om mee te doen hoor. Ze hebben me op de startlijst gezet, toen heb ik gebeld en het uitgelegd en heb uiteindelijk ook geen startgeld hoeven te betalen(ook omdat ik me niet had opgegeven)