17 & 18 Juni Terschuur...wie nog meer!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxLisaxx

Re: 17 & 18 Juni Terschuur...wie nog meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 20:21

ik moet als nummer 22, geloof na jou bettine, gezellig Lachen

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 11:17

Zo nu begint het aardig dichterbij te komen...gezellig en we hebben super weer zoals het er nu uit ziet!!

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 12:29

Zekers! Maar misschien wel rekening houden met een hoop afzeggingen ivm begrafenis Margie. En GJvdB heeft met een aantal paarden afgezegd, die heeft maandag z'n arm nl. gebroken na val van paard..

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 17:38

vind het alleen apart dat de Z vrijdag avond is mja hoop dat het een beetje fijn te rijden is daar! ben er nog nooit geweest...

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 18:21

idd dat is waar ook zullen inderdaad wel veel mensen heen gaan tagisch hé...!
Echt erg voor hem...

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:59

Ja ik hoorde het, echt heel erg.

Ik start trouwens alleen zaterdag, heb Joop voor vrijdag afgemeld omdat ie nog net niet lekker is.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 18:31

Ben weer thuis na vandaag Lachen

Weet niet wat ik had, maar met losrijden werd ik echt niet goed.. Zag heel wit, was kotsmisselijk en had totaal geen kracht.. Heb ff 10 minuten gereden, daarna er maar even afgegaan en ik was gewoon KAPOT... Toch weer erop gestapt een gewoon gaan rijden (stappen Haha!).
De eerste proef was hij wat vervelend en erg afgeleid, en ik erg ziek. Heb maar wat in de rondte gestuurd en ben uiteindelijk op 154 punten uitgekomen.

Vlak voor de tweede proef voelde ik mezelf ineens weer opknappen, echt heel raar...
Dus toen kon ik er zelf meer aan rijden.
Draf en stapgedeelte gingen super, had veel 8en! Alleen in de galop werd ie weer heet, en zakte het weer af naar 4en en5en.
Had 163 punten, dus ben niet ontevreden!

Heb ook NoireIdylle nog gesproken, zat op het secretariaat.

Hoe heeft de rest gereden? Haha!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 19:36

ik had gisteravond al gereden. voor mijn gevoel ging het heel fijn hij lette goed op mij en zelfs paraplu's en karretjes vond ie niet eng! Had alleen wel de pech dat ik net in een plensbui reed Haha! mja had 176 punten terwijl ik het zelf toch wel een heel stuk beter vond gaan. Ik had ook belachelijk commentaar erbij staan, snap er echt niks van Staat op protocol dat ik het voorbeen er meer onder moet rijden, eenvoudige wissels waren niet juist want het paard was in stap en tijdens het binnenkomen moest ik mijn paard meer omstellen op de a-c lijn Verward nja heel apart iig... Vond ook dat de ring erg glad was, het losrij terrein ging nog wel maar in een volte 8m. in galop gleed ie gewoon onderuit, nja gelukkig heeft ie er niks aan overgehouden! Ook duurde het enorm lang voordat je aan de beurt was vrijdag avond...

gefeli met je wp bettine!!
Laatst bijgewerkt door xxLisaxx op 18-06-05 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 20:04

Nou ik ben vanmorgen geweest ...kwam ruim een uur van te voren aan en ik kijken op de lijst hoeveel ik er nog voor me had en dat was even schrikken nog maar 5 ruiters ppppfff dat was erg snel bleek dat er een aantal uitvallers waren..nou ik snel me paard z'n stiften ingedraaid ppff rot werkje en snel me knollie ff losrijden nou eer ik bij de ring aangekomen was moest ik er al in..hij was nog niet klaar maar ze wouden door gaan met de proeven oke dus ik maar gestart en uitslag 1ste proef 145 en tweede proef 149..jammer maar helaas de volgende keer beter.

de rest ook gefeliciteerd met jullie behaalde punten..

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 18:27

Klopt, Lisa, het terrein was errug glad!
Tom ging op de volte 15 meter in galop ook bijna onderuit, hij gleed helemaal weg (wat resulteerde in een heeele grote sprong om weer weg te komen en een dikke 4 voor de volte Rolleyes)

Vreemd commentaar inderdaad... Heb je maar 1 proef gereden?
(en wie jureerde het? Haha!)

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 21:34

ja was heel vreemd commentaar en ik was er dus mee terug gegaan, zegt ze nou het is laat ik moet nu naar huis dat vraag je maar aan je instructrice... nou lekker dan geen idee hoe ze heette, was een oud vrouwtje iig Haha! degene die voor mij startte had ookal vreemd commentaar, bij haar stond dat ze 2x niet gegroet had terwijl ze dat dus duidelijk wel had gedaan en nog paar mensen hadden er last van...