Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!!
.
, in de les sprong ze ook steeds links in de contra over. Dat was een beetje jammer dus !!
!!
!) en leuke extra prijzen zag ik !! Super !!
! grandeur schreef:Voor sommige ringen werd er in de buitenbak losgereden, die hadden geluk![]()
!!

Maar Nordwind heeft dus een ruime week geleden ontdekt dat je op een slangevolte met 3 bogen in de rechtergalop ook overkruisd kan springen.. heeft hij nóóit gedaan en op links doet hij het niet.. maargoed. We zien morgen wel hoe het allemaal gaat
Hopenlijk krijgt die mij er ook nog fatsoenlijk op

) 
Begrijp jij dat jou? 
(ik zal starks nog wel even foto's plaatsen) 

Ben trots op hem! Hoewel ik het op zo'n moment gewoon ontzettend oneerlijk vind dat dat dan met zo weinig punten beloond wordt.. 
!
(heb trouwens nog een paar foto's voor je toen wij samen parade reden 2 april)
En idd, volgende keer beter!
Ik klaag niet.... behalve dan dat ik geen deken won!!!
Alanta schreef:ik klaag natuurlijk ook niet!! en ik heb wel een deken, toevallig, hihi
Nee hoor... alles top!! Ik heb heeeeeeeele mooie foto's van Wonderboy in actie en ben super tevreden...
oversized schreef::Nou Karin van die 179 zou ik ook balen.... yeaks
(de japanners in Parijs) haan schreef:Bonjour, je suis er weer (mijn frans is niet zo goed), heb jullie mooie concours gemist, wel zonde maar Parijs is ook super tof! Volgende keer ben ik er vast bij als schrijfster of misschien rij ik zelf wel mee, je weet het maar nooit! Ik hoor alleen maar van mega dikke winstpunten, dus voor de meesten is het zeer geslaagd geweest! Gefeliciteerd met jullie winstpunten en prijzen en Bonjour maar weer!
(de japanners in Parijs)